Gå til innhold

Netcom nede igjen...

Anbefalte innlegg

Hei!

De siste timene har det bare stått "Ikke tilg. til nett" i displayet på min k800i.

Jeg får ikke ringt ut, men noen kan ringe inn til meg. (.. Samtidig som dekningskvaliteten ved innkommende samtaler er elendig, de hakker og den andre personen får "robotstemme"

Jeg har prøvd å ta sim kort ut og inn igjen, uten resultat.

Jeg bor forøvrig i Moss, hvis det skulle være feil annet enn på min telefon.

Endret av Kmkh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De burde jo i allefall lagt ut noe info på nettsiden. Det burde ikke være noe problem. Dessuten er det folk våkne på natta også. Skulle ikke forundre meg om det var alle kundene deres som var slått ut.. igjen.. Det har jo nærmest blitt en tradisjon hvert år på denne årsstiden..

Lenke til kommentar

Trodde kanskje det var noe feil hos OneCall, siden jeg bruker dem.

Men kommer ikke inn på NetCom sitt nett =/ Utrolig at dem ikke klarer å legge ut en driftmelding, prøvde å ringe kundeservice ista, men kom aldri igjennom.. Huff, utrolig skuffet over hvordan NetCom har håndtert dette, er tydeligvis ikke bare litt utenfor Oslo dette gjelder!

Kaos!!!

Lenke til kommentar

Er litt weird da.. Bor i Bergen, sendte en sms via nettet, siden det ikke er dekning i det hele tatt på telefonen min. Men jeg fikk melding tilbake likevel? Uten å ha dekning? Står ikke Netcom i display eller noe, Nokia N95.

Stord er ihvertfall oppe & går, der er damen, hun jeg sendte med :)

Lenke til kommentar

Kjørte fra Trondheim til Oslo med flyttelass i natt og skulle samkjøre dette med noen andre, I Oppdal rundt klokka 1 forsvant muligheten til å ringe og sende meldinger, etter en del frusterte pauser og slikt for å få tak i noen andre fikk jeg dekning igjen klokka 07:00 når vi passerte Minnesund. Jeg fikk tatt imot samtaler og brukt gprs trafikk uten problem, men måtte gå inn på gprs og "min side" for å sende sms.

Endret av glosi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...