Kmkh Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Hei! De siste timene har det bare stått "Ikke tilg. til nett" i displayet på min k800i. Jeg får ikke ringt ut, men noen kan ringe inn til meg. (.. Samtidig som dekningskvaliteten ved innkommende samtaler er elendig, de hakker og den andre personen får "robotstemme" Jeg har prøvd å ta sim kort ut og inn igjen, uten resultat. Jeg bor forøvrig i Moss, hvis det skulle være feil annet enn på min telefon. Endret 15. juli 2007 av Kmkh Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det er nok Netcom-trøbbel over et større område. Samme skjer her i Oslo. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Samme i Trønderlag (Strekningen mellom Trondheim og Stjørdal ihvertfall). Får ikke ringt i det heletatt med 815MOBIL, OneCall eller NetCom. Endret 15. juli 2007 av BeFs Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Står ingenting under driftsmeldinger på nettsidene, får håpe det er forbigående. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Pussig nok så har ikke NetCom lagt ut driftsmelding heller på hjemmesiden.Det burde de absolutt gjøre slik at folk kan få rede på hva som skjer. Lenke til kommentar
Kmkh Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 De burde jo i allefall lagt ut noe info på nettsiden. Det burde ikke være noe problem. Dessuten er det folk våkne på natta også. Skulle ikke forundre meg om det var alle kundene deres som var slått ut.. igjen.. Det har jo nærmest blitt en tradisjon hvert år på denne årsstiden.. Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Helt håpløst at det skal skje så ofte med NetCom. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Enig i at det burde vært lagt ut driftsmelding men det er tydelig at ungdommen nå til dags er godt vant. Vi som er oppvokst på 70-tallet husker at vi måtte stå i kø i flere måneder for bare å få telefon! Lenke til kommentar
YNWA96 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tenk for et kaos det er for de som kjører taxi og bruker NetCom.Særlig nå på en lørdagsnatt. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg bor i Moss og kunne ringe og motta samtaler helt normalt. Siste samtale var til moss taxi, så det fungerte fint Er forøvrig Netcom kunde Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Da var det ikke bare meg som har problemer, nei. Dette var meget irriterende, ja... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Nede i bergen i alle fall... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Tenk for et kaos det er for de som kjører taxi og bruker NetCom.Særlig nå på en lørdagsnatt. 9075763[/snapback] Been there done that Lenke til kommentar
eikum Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Trodde kanskje det var noe feil hos OneCall, siden jeg bruker dem. Men kommer ikke inn på NetCom sitt nett =/ Utrolig at dem ikke klarer å legge ut en driftmelding, prøvde å ringe kundeservice ista, men kom aldri igjennom.. Huff, utrolig skuffet over hvordan NetCom har håndtert dette, er tydeligvis ikke bare litt utenfor Oslo dette gjelder! Kaos!!! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Er litt weird da.. Bor i Bergen, sendte en sms via nettet, siden det ikke er dekning i det hele tatt på telefonen min. Men jeg fikk melding tilbake likevel? Uten å ha dekning? Står ikke Netcom i display eller noe, Nokia N95. Stord er ihvertfall oppe & går, der er damen, hun jeg sendte med Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Byttet til Telenor/Djuice (for familieabb. sin del) for noen måneder siden, og det gjorde jeg visst rett i, selv om jeg har vært trofast mot NetCom i 9 år. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Samme her i tromsø, har onecall, får sms og samtaler inn, men får ikke sendt noe ut. Rimelig irriterende.. Har heldigvis skiftet til telenor, eller djuice som de kaller det, venter bare på porteringen. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det funker ypperlig her i Moss, og takk for det. Jeg avventer nemlig en viktig samtale. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Kjørte fra Trondheim til Oslo med flyttelass i natt og skulle samkjøre dette med noen andre, I Oppdal rundt klokka 1 forsvant muligheten til å ringe og sende meldinger, etter en del frusterte pauser og slikt for å få tak i noen andre fikk jeg dekning igjen klokka 07:00 når vi passerte Minnesund. Jeg fikk tatt imot samtaler og brukt gprs trafikk uten problem, men måtte gå inn på gprs og "min side" for å sende sms. Endret 15. juli 2007 av glosi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå