Gå til innhold

Bønneaksjon mot homoekteskap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så presten har bare bibelen med seg for morroskyld?

9094863[/snapback]

Man kan uansett ikke slippe unna med diskriminering bare fordi det står at det er greit i en gammel eventyrbok (jada, jada, la oss slippe akkurat den diskusjonen her).

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Denne diskusjonen synes jeg har sklidd ut til å gå mere på personer enn på sak. Homofile må få lov til å eksistere uten at folk ser på dem som udyr.

Én ting fatter jeg dog ikke, at disse ikke har skamfølelse. Å kjøre tissen i rompa til en mann er helt utilgivelig. En mann skal ikke ha en annen manns tiss der. Jeg er sikker på at dette er galt og jeg vil heller ikke støtte dette. :no:

Penis er bygd opp slik at man har pung og sædceller. Når man får utløsning, kommer sæden. Denne sæden er laget for å befrukte en kvinne. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er eggstokker i analen til en mann.

9094525[/snapback]

Men analsex med ein kvinne er heilt okei?

9094598[/snapback]

Ser du på sex med en mann som det samme som å ha sex med en kvinne? Er det ingen sperrer som sier at maskulint mot maskulint blir feil?

Jeg mener at penisen er til for vagina. Det er mye bakterier og greier i ræva til en mann, kvinner er mere renslig, men likevel, jeg skal ikke si hva en skal gjøre og ikke gjøre. Jeg vil likevel understreke at menn er født dominerende og er et maskulint dyr. Og disse dyresex episodene som dere snakker om, f.eks hunder, så er det en dominansgreie når hannhunder jukker i rompa på en annen handhund, det har ingenting med homoseksualitet å gjøre. Bare følg nøye med på hundene, først blir dem sinte på hverandre og prøver febrilsk å ikke bli liggende underst, den som kommer underst taper og han blir jukka på.

Lenke til kommentar
Denne diskusjonen synes jeg har sklidd ut til å gå mere på personer enn på sak. Homofile må få lov til å eksistere uten at folk ser på dem som udyr.

Én ting fatter jeg dog ikke, at disse ikke har skamfølelse. Å kjøre tissen i rompa til en mann er helt utilgivelig. En mann skal ikke ha en annen manns tiss der. Jeg er sikker på at dette er galt og jeg vil heller ikke støtte dette. :no:

Penis er bygd opp slik at man har pung og sædceller. Når man får utløsning, kommer sæden. Denne sæden er laget for å befrukte en kvinne. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er eggstokker i analen til en mann.

9094525[/snapback]

Hva har du med hva andre personer gjør innenfor sine egne fire vegger?

Hvis han homo kåre vil knulle typen sin i rompa, så må han få lov til det, og absolutt ingen har noe å si på det. Det er deres valg. Hvorfor skal andre bestemme hva de har lov til, eller ikke. Bare fordi de ikke liker tanken på det?

Homofile er tiltrukket av folk av det samme kjønn.

Dette gjør at homofile menn er tiltrukket av hverandre, og når to er forelsket, hva skjer da? det kan du vel gjette deg til selv.

Når du tenker sex, så skal det være guttetiss inn i jentetiss.

Når homofile tenker sex, så er det guttetiss i gutterompe, og alt det jentene gjør. Det er slik det skal være for de, akkurat som du tenker på sex slik du vil ha det.

Homofile kan også syntes at gutt+jente sex er ekkelt. skal de få lov til å bestemme over hvordan vi skal ha sex også?

Og hva er galt med å knulle en annen mann i rompa? Jeg syntes det er ekkelt, men de som liker det, må da få lov til det. Uansett om mannen har eggstokker i anus eller ikke. Det har ingenting med saken å gjøre.

Sex handler ikke bare om å produsere seg. Men hvis du syntes det, kommer det il å bli morro å se hvor mange unger du kommer til å få.

Lenke til kommentar

9094525[/snapback]

Hvis han homo kåre vil knulle typen sin i rompa, så må han få lov til det, og absolutt ingen har noe å si på det. Det er deres valg. Hvorfor skal andre bestemme hva de har lov til, eller ikke. Bare fordi de ikke liker tanken på det?

Dette gjør at homofile menn er tiltrukket av hverandre, og når to er forelsket, hva skjer da? det kan du vel gjette deg til selv.

Når homofile tenker sex, så er det guttetiss i gutterompe, og alt det jentene gjør. Det er slik det skal være for de, akkurat som du tenker på sex slik du vil ha det.

Homofile kan også syntes at gutt+jente sex er ekkelt. skal de få lov til å bestemme over hvordan vi skal ha sex også?

Og hva er galt med å knulle en annen mann i rompa? Jeg syntes det er ekkelt, men de som liker det, må da få lov til det. Uansett om mannen har eggstokker i anus eller ikke. Det har ingenting med saken å gjøre.

Sex handler ikke bare om å produsere seg. Men hvis du syntes det, kommer det il å bli morro å se hvor mange unger du kommer til å få.

9096305[/snapback]

Det er ikke galt, vi har bare meninger/ytringer her, ingen dikterer hva folk skal gjøre, hvis det har kommet til et punkt hvor du føler noen dikterer deg, da er du selv i tvil om hva som er rett og galt.

Men jeg synes dem burde ha skamfølelse, for det er en skam å gjøre sånt. Skikkelig filthy å stikke penis i møkkahullet til en annen mann. Det er til å spy av. :sick:

Lenke til kommentar
Men jeg synes dem burde ha skamfølelse, for det er en skam å gjøre sånt. Skikkelig filthy å stikke penis i møkkahullet til en annen mann. Det er til å spy av. :sick:

9096436[/snapback]

Er du ironisk nå? :D

Lenke til kommentar

9094525[/snapback]

9096305[/snapback]

for det første så er det vel ingen som har sagt at homosex er forbudt, bare at det er galt og at de ikke bør få gifte seg i kirka

for det andre så kan ikke homofile få bestemme over oss for de taper slaget før de får sagt "stopp" , de er jo ikke akuratt i flertall hehe..

anbefaler alle kristne en film , Zeitgeist , Part 1

Lenke til kommentar

9096436[/snapback]

Er du ironisk nå? :D

9096465[/snapback]

Hvorfor skulle jeg være ironisk i en så seriøs diskusjon og om et så sårt emne som dette? Nei jeg er ikke ironisk. Jeg syns det er en skam. Og jeg blir kvalm av å tenke på å gjøre noe sånt, jeg skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre det. Det blir det samme som å pule en gris i et fjøs.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle jeg være ironisk i en så seriøs diskusjon og om et så sårt emne som dette? Nei jeg er ikke ironisk. Jeg syns det er en skam. Og jeg blir kvalm av å tenke på å gjøre noe sånt, jeg skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre det. Det blir det samme som å pule en gris i et fjøs.

9096491[/snapback]

Pass på avsporingen. :)

Gjelder dette analsex generelt, eller kun når det er betinget til homoseksuelle forhold? Ser ikke helt hva som blir katastrofalt galt ved at to voksne menn kjærtegner hverandre. Hvordan denne kjærligheten kommer til uttrykk i former for elskov, er da vel heller irrelevant?

Endret av wan
Lenke til kommentar

9096491[/snapback]

Pass på avsporingen. :)

Gjelder dette analsex generelt, eller kun når det er betinget til homoseksuelle forhold? Ser ikke helt hva som blir katastrofalt galt ved at to voksne menn kjærtegner hverandre. Hvordan denne kjærligheten kommer til uttrykk i former for elskov, er da vel heller irrelevant?

9096504[/snapback]

Det var da voldsomt som du skulle dra dette utover lyst og vilje. Hva er det du vil at jeg skal si, gutten min? :dremel:

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt som du skulle dra dette utover lyst og vilje. Hva er det du vil at jeg skal si, gutten min? :dremel:

9096513[/snapback]

Hvis det ikke er ønskelig å ha en åpen meningsutveskling om mannlig analsex skal jeg respektere det. Ble bare nysgjerrig på hva dette sterke foraktet bygger på.

:p

Avsporingen er et faktum.

Endret av wan
Lenke til kommentar
for det første så er det vel ingen som har sagt at homosex er forbudt, bare at det er galt og at de ikke bør få gifte seg i kirka

har jeg ikke sagt heller

for det andre så kan ikke homofile få bestemme over oss for de taper slaget før de får sagt "stopp" , de er jo ikke akuratt i flertall hehe..

Så vi skal bestemme over de homofile? Hvordan de skal leve livet sitt? Om de får lov til å knulle hverandre i roma, eller gifte seg? Dette er valg de skal få ta helt selv, uten at vi skal ha noe å si.

Endret av V-by
Lenke til kommentar
Det er ikke galt, vi har bare meninger/ytringer her, ingen dikterer hva folk skal gjøre, hvis det har kommet til et punkt hvor du føler noen dikterer deg, da er du selv i tvil om hva som er rett og galt.

9096436[/snapback]

Det er ikke en skam å knulle noen i rompa, heller ikke en mann. Hvor har du det fra? Bibelen?

Er det skam og knulle ei dame i rompa? det går jo akkurat for det samme.

Og som sagt, syntes jeg også analsex virker ekkelt. Men det er ikke det for de homofile...

Lenke til kommentar

9096513[/snapback]

Hvis det ikke er ønskelig å ha en åpen meningsutveskling om mannlig analsex skal jeg respektere det. Ble bare nysgjerrig på hva dette sterke foraktet bygger på.

:p

Avsporingen er et faktum.

9096527[/snapback]

Dette foraktet som du snakker om er ikke forakt, det bare ytringer. Hvis du ikke tåler det, så er det din svakhet, ikke sant? Jeg har simpelt hen bare sagt at det å skulle ligge med en mann, er avstøtende. Det trenger ikke nødvendigvis bety at menn ikke kan ha analsex med kvinner, jo, hvis dem vil det, så må dem gjerne ha det, kvinner er trossalt mye rensligere også. Men personlig holder jeg meg til vagina.

Lenke til kommentar
Dette foraktet som du snakker om er ikke forakt, det bare ytringer. Hvis du ikke tåler det, så er det din svakhet, ikke sant? Jeg har simpelt hen bare sagt at det å skulle ligge med en mann, er avstøtende. Det trenger ikke nødvendigvis bety at menn ikke kan ha analsex med kvinner, jo, hvis dem vil det, så må dem gjerne ha det, kvinner er trossalt mye rensligere også. Men personlig holder jeg meg til vagina.

9096613[/snapback]

Er det noe man tåler så er det nettopp slike meninger, men man blir likevel forundret.

Ingen grunn til å føre en frekk tone selv om du må svare på mindre bekvemmelige spørsmål.

Lenke til kommentar

Om du synes analsex mellom to menn er ekkelt vedrører ikke diskusjonen. Forsåvidt så har undersøkelser vist at homoseksuelle menn som har analsex har det på en mye tryggere(""rensligere"") måte enn heteroseksuelle som har det.

Videre så dreier ikke diskusjonen seg primært om vielse i kirka, men om den juridiske institusjonen ekteskap, som på ingen måte er knyttet til kirka.

Lenke til kommentar

Jeg blir litt småprovosert når folk ikke godtar at ting faktisk er herslig i andres øyne. Selv om du ikke synes det er herslig eller avstøtende, så synes jeg det.

Men misforstå meg nå ikke, det at jeg synes rompa til en mann er litt for klamt og seigt for meg, betyr ikke at jeg ikke liker menn som venner og som medmennesker. Jeg liker stort sett alle, selv de jeg krangler med, så forakt trenger du ikke bekymre deg for.

Min godvilje mot mennesker kan ikke knebles, uansett hvem personen er, om dem er homofil eller ikke. Jeg er god hvis jeg føler for å være god. Men jeg kan ikke ha samfunn med homofile, for jeg forstår dem ikke, når jeg ikke forstår dem, kan jeg heller ikke le av vitsene dem har. Det samme gjelder mange andre typer mennesker, det er mange som må velges bort, for noen mennesker drar deg ned i søla, og man vokser ikke da.

Men som sagt, jeg er god mot hvem som helst. Det handler ikke om forakt, det handler om identitet og hvem en er selv. Jeg vil være sammen med mennesker som er lik meg selv og helst dem som er konstruktiv og moralsk oppbyggende.

Lenke til kommentar

Jeg syntes at analsex, skje seg mellom to menn eller to kvinner (type strap-on) eller en mann og en kvinne (eller selvfølgelig flere) er opp til dem å velge om man vil ha, uansett hvor ekkelt dere måtte syntes det er. Jeg syntes at noen av "meningene" og "ytringene" deres har sklidd ut i ren idioti, egentlig.

Homofili er naturlig, det har vi fått fastslått, og å motsi dette med at noe må skje med 50% av befolkningen før det er normalt, blir på grensen til dumhet, for å være helt ærlig.

Lenke til kommentar
Jeg syntes at analsex, skje seg mellom to menn eller to kvinner (type strap-on) eller en mann og en kvinne (eller selvfølgelig flere) er opp til dem å velge om man vil ha, uansett hvor ekkelt dere måtte syntes det er. Jeg syntes at noen av "meningene" og "ytringene" deres har sklidd ut i ren idioti, egentlig.

Homofili er naturlig, det har vi fått fastslått, og å motsi dette med at noe må skje med 50% av befolkningen før det er normalt, blir på grensen til dumhet, for å være helt ærlig.

9096805[/snapback]

Jeg håper ikke noen tar meg for gitt. Det er bedre at jeg er ærlig enn at jeg har fordommer. Folk burde sette pris på den egenskapen. Ærlighet varer lengst, og debatten får reell karakter også da.

Forøvrig vil jeg igjen si, at jeg ikke har noe imot homofile som mennesker. Er du homofil Eplefe? Jeg synes du virker som ei hyggelig jente. Jeg har ingenting imot deg :) (Om det betyr noe for deg eller ikke)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...