covah Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 det er ikke vanlig å se 2 hann hunder knulle.. , det er ikke vanlig å se 2 hann delfiner knulle.. er heller ikke vanlig å se 2 hunn delfiner gjøre d.. så ikke si at det er normalt.. at det er normalt at mange dyresorter har 2 eller 3 homofile i verden sier jeg ikke imot.. men det er IKKE normalt i den forstand at det er mange som er homofile.. :!: Les linken jeg la inn noen poster opp. Feks. hos dvergsjimpanser er det helt vanlig at 2 av samme kjønn har sex. Faktisk har det vist seg at 100% av dem er bifile. Hos spekkhoggere (en type delfiner) er det dokumentert livslange parforhold mellom hanner. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 livet på jorden er her pga en ting, PRODUKSJON9091945[/snapback] Applaus dere! Her har vi en som faktisk vet hva som er meningen med livet. Merkelig at han ikke har blitt professor et eller annet sted om han er så overnaturlig smart. Applaus! 9091998[/snapback] men det e jo så sant ... når du koker alt det till grunne så er vi her for en ting.. produksjon.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 tar du å roe deg litt ner.. faktisk vetrinær student.. og har hatt litt om sexakten til forkjellige dyr..og hann hunder har ikke sex med hverandre så ofte som du sier, 9092020[/snapback] ..Har du dyr selv? For hvis ikke så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva du utdanner deg til. Jeg har selv tre hannhunder som på jevn basis parrer seg med hverandre. Om nabotispen har løpetid er de enda verre. Da kan man vel si at hundene mine er bifile (får steine dem...) Men fortsatt, delfinene kunne du ikke si noe på? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) det er ikke vanlig å se 2 hann hunder knulle.. , det er ikke vanlig å se 2 hann delfiner knulle.. er heller ikke vanlig å se 2 hunn delfiner gjøre d.. så ikke si at det er normalt.. at det er normalt at mange dyresorter har 2 eller 3 homofile i verden sier jeg ikke imot.. men det er IKKE normalt i den forstand at det er mange som er homofile.. :!: Les linken jeg la inn noen poster opp. Feks. hos dvergsjimpanser er det helt vanlig at 2 av samme kjønn har sex. Faktisk har det vist seg at 100% av dem er bifile. Hos spekkhoggere (en type delfiner) er det dokumentert livslange parforhold mellom hanner. 9092026[/snapback] heh.. vet at det er dokumentert homofile i havet også, men det er ikke normalt forde om... og det ar langt ifra like mange som mennesker... Endret 17. juli 2007 av toazty Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 heh.. vet at det er dokumentert homofile i havet også, men det er ikke normalt forde om... og det ar langt ifra like mange som mennesker...9092042[/snapback] Jeg må si jeg har vanskelig for å tro at du er ferdig med videregående (eller ungdomsskolen) og har begynt på høyere studier når du skriver og argumenterer som du gjør. Om ting er normalt eller ikke er en ting. Men det er i hvert fall ikke tvil om at homofili er naturlig, og jeg synes heller ikke man skal si at noe er unormalt - da bør det være snakk om en langt mindre gruppe, og i tillegg er unormalt et ord som gjerne virker fordømmende. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 når den homofile %'en kommer over 10% hos mennesker ,skal jeg legge meg flat og si at homofili er normalt.. men intil da.. så er homofili HELT feil, men seff skal de få leve.. har ikke akuratt å henge dem ut av samfunnet pga at de er unormale.. , finnes mennesker som er mer unormale enn dem Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 personlig synes jeg ikke noe om det Hva betyr det? 9091558[/snapback] La meg prøve for fjerde gang; jeg synes ikke noe om homofile. Punktum! Skal jeg prøve å gi det inn med teskjei neste gang? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 når den homofile %'en kommer over 10% hos mennesker ,skal jeg legge meg flat og si at homofili er normalt.. men intil da.. så er homofili HELT feil, men seff skal de få leve.. har ikke akuratt å henge dem ut av samfunnet pga at de er unormale.. , finnes mennesker som er mer unormale enn dem9092092[/snapback] Så noe er "FEIL" fordi det ikke er normalt? Jeg har to vannglass, en chillinøttpose, og to satellitthøyttalere på pulten min akkurat nå - det er det sikkert under 10% av alle mennesker som har. Er det da "FEIL"? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det er kjempefeil, NgZ, det må du da skjønne. Dessuten, har vi en egentlig prosent på hvor mange homser som finnes der ute? Da med de som ikke er kommet ut av skapet, de som er usikre, osv. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 når den homofile %'en kommer over 10% hos mennesker ,skal jeg legge meg flat og si at homofili er normalt.. men intil da.. så er homofili HELT feil, men seff skal de få leve.. har ikke akuratt å henge dem ut av samfunnet pga at de er unormale.. , finnes mennesker som er mer unormale enn dem9092092[/snapback] Så noe er "FEIL" fordi det ikke er normalt? Jeg har to vannglass, en chillinøttpose, og to satellitthøyttalere på pulten min akkurat nå - det er det sikkert under 10% av alle mennesker som har. Er det da "FEIL"? 9092177[/snapback] men det e ikkje normalt.. men respektere deg forede om du har slike ting på pulten din Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) men det e ikkje normalt.. men respektere deg forede om du har slike ting på pulten din9093012[/snapback] Men om jeg hadde vært homofil (noe jeg tror er langt mer vanlig enn å ha akkurat disse tingene på pulten akkurat nå) hadde du ikke respektert meg "forede"? Eplefe: Jeg var dum, og skammer meg. Selvfølgelig er det feil. Jeg hørte da jeg gikk på VGS at det var 2-3 som var homofile/bifile i en normal, unnskyld, gjennomsnittlig klasse på 30 stk. Hvor disse tallene kom fra aner jeg ikke. Endret 17. juli 2007 av NgZ Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 jobber selv med flere homofile, respekterer dem, men vil ikke se at jeg forstår dem .... og har ofte diskusjon med dem om dette , og de forstår meg okså og respekterer mine meninger.... men vil fortsatt ikkje sei at det e normalt å vær homofil, og jeg syns ikke det er greit at mann + mann skal gifte seg i kirka, som faktisk på forholde seg til bibelen , og der står det klart og tydelig hva kirka skal mene... og det at vi skal steine de ulydige barna våre er forbudt her i norge, så vi er nødt til å forholde oss til bibelen og norske lover.. så enkelt er det ( I wish ) Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 personlig synes jeg ikke noe om det Hva betyr det? 9091558[/snapback] La meg prøve for fjerde gang; jeg synes ikke noe om homofile. Punktum! Skal jeg prøve å gi det inn med teskjei neste gang? 9092106[/snapback] Hva er det å synes noe om? Hva har du med hvem noen forelsker seg i eller har sex med? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 det er ikke vanlig å se 2 hann hunder knulle.. , det er ikke vanlig å se 2 hann delfiner knulle.. er heller ikke vanlig å se 2 hunn delfiner gjøre d.. så ikke si at det er normalt..at det er normalt at mange dyresorter har 2 eller 3 homofile i verden sier jeg ikke imot.. men det er IKKE normalt i den forstand at det er mange som er homofile.. Nettopp, det er naturlig. Men det virker som du er ganske ureflektert, for du klarer ikke å skille mellom naturlig og normalt. Et annet tegn på at du er ureflektert er at du tror at "normalt" sier om noe er bra eller dårlig. Død er normalt. Betyr det at død er flotte greier? det du kommer med " prevansjon sykdom også da" det er bare tåpeligt.. det jeg mener er at det IKKE er naturlig at mann og mann skal være sammen, hadde det vært naturlig så hadde de kunnet produsere seg som mann og dame kan.. livet på jorden er her pga en ting, PRODUKSJON 9091945[/snapback] Da er ikke prevensjon naturlig heller. Men igjen er det tegn på lite refleksjon. For det første så har jeg allerede forklart at det er naturlig, da det kommer fra naturen, og homoseksuell atferd forekommer blant utallige dyrearter. Og hva har "naturlig" med om noe er bra eller dårlig? Sykdom er naturlig. Betyr det at det er positivt? Du roter deg inn i en verden av selvmotsigelser. når den homofile %'en kommer over 10% hos mennesker ,skal jeg legge meg flat og si at homofili er normalt.. men intil da.. så er homofili HELT feil toazty mener altså at alt som gjøres av mindre enn 50% av befolkningn er HELT feil. Wow, du elsker virkelig A4-samfunnet der alle er 100% like, gjør du ikke? La meg gjette, du er sosialist? jeg syns ikke det er greit at mann + mann skal gifte seg i kirka, som faktisk på forholde seg til bibelen , og der står det klart og tydelig hva kirka skal mene... Kirken ignorerer STORE deler av det som står i Bibelen, for eksempel påbud om at homofile skal henrettes, og hvis en mann har sex med en kvinne som har menstruasjon, så skal begge henrettes. Dette står det i Bibelen. og det at vi skal steine de ulydige barna våre er forbudt her i norge, så vi er nødt til å forholde oss til bibelen og norske lover.. Det strømmer på med selvmotsigelse på selvmotsigelse. Du mener altså at man plutselig skal ignorere Guds ord, selv om du over var svært så opptatt av at man måtte følge Bibelen? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Denne diskusjonen synes jeg har sklidd ut til å gå mere på personer enn på sak. Homofile må få lov til å eksistere uten at folk ser på dem som udyr. Én ting fatter jeg dog ikke, at disse ikke har skamfølelse. Å kjøre tissen i rompa til en mann er helt utilgivelig. En mann skal ikke ha en annen manns tiss der. Jeg er sikker på at dette er galt og jeg vil heller ikke støtte dette. Penis er bygd opp slik at man har pung og sædceller. Når man får utløsning, kommer sæden. Denne sæden er laget for å befrukte en kvinne. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er eggstokker i analen til en mann. Endret 18. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Akkurat som heterofili så handler homofili om mer enn samleie... Lenke til kommentar
BlueBench Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 [...]at det er normalt at mange dyresorter har 2 eller 3 homofile i verden sier jeg ikke imot.. men det er IKKE normalt i den forstand at det er mange som er homofile.. 9091945[/snapback] Jeg tror det kan være bedre om du bruker ordet uvanlig her, enn å si at noe ikke er normalt. Normalt/unormalt kan ha flere betydninger og i denne sammenhengen er det lett for å misoppfatte (?) hva som egentlig menes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Denne diskusjonen synes jeg har sklidd ut til å gå mere på personer enn på sak. Homofile må få lov til å eksistere uten at folk ser på dem som udyr. Én ting fatter jeg dog ikke, at disse ikke har skamfølelse. Å kjøre tissen i rompa til en mann er helt utilgivelig. En mann skal ikke ha en annen manns tiss der. Jeg er sikker på at dette er galt og jeg vil heller ikke støtte dette. Penis er bygd opp slik at man har pung og sædceller. Når man får utløsning, kommer sæden. Denne sæden er laget for å befrukte en kvinne. Jeg er rimelig sikker på at det ikke er eggstokker i analen til en mann. 9094525[/snapback] Men analsex med ein kvinne er heilt okei? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 pricks ,.. hvordan kan du si at det er selvmotsigelser, når det verken er jeg som har skrevet bibelen eller den norske lov, jeg som ikke er kristen MÅ følge den norske lov, presten som står i kirka må følge den norske lov som alle oss andre + det som står i bibelen, og mye av de to tingene kræsjer med hverandre.. men hva han velger dritern nå jeg i , men syns selv at han må følge bibelen så lenge det kan gjøres.. og presten bryter ingen lov eller regel hvis han nekter homofile å gifte seg.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 presten som står i kirka må følge den norske lov som alle oss andre + det som står i bibelen, og mye av de to tingene kræsjer med hverandre.. men hva han velger dritern nå jeg i , men syns selv at han må følge bibelen så lenge det kan gjøres.. og presten bryter ingen lov eller regel hvis han nekter homofile å gifte seg.. 9094796[/snapback] Nei, det må han ikke, og det er ikke bibelen som dikterer lovene som gjelder innenfor statskirken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå