Catkin Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg tror man blir gal av å studere sånne småfeil etterhvert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ikke tippet helt over enda, så jeg er heller usikker på den der. Kall meg heller en perfeksjonist. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har hørt at neser (og ører) aldri slutter å vokse hos menneskene. Stemmer det? Nesa til Guri Schanke setter meg i tvil på den teorien Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Eva Longoria har fin nese :o Lenke til kommentar
A14 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Har dere virkelig ikke noe annet å snakke om?? hehe Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 George W Bush har vel hva som kalles en ørnenese. Men her er også en stygg potetnese. Men ennå styggere enn potetneser, er de nesene som er en potet, men som går ned på tuppen, en sånn potetnese med nedovertapp på enden. Skal prøve å finne et eksempel. Ikke akkurat en slik en: Skal prøve å finne et bedre eksempel: Kanskje noe sånn som dette: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har hørt at neser (og ører) aldri slutter å vokse hos menneskene. 9077635[/snapback] Det stemmer ikke. Greia er den at de etter hvert blir påvirket av tyngdekraften slik at de blir strukket. Akkurat det samme med bryster. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Databamse: Den siste nesten var svært stygg... Kanskje det er vinkelen som gjør at den blir svært lang, og at den henger. En pen nese(på ei jente) er en som er liten, henger ikke og har en liten bue, altså den går ikke rett ned. Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er ekstremt kresen når det kommer til nesen. Kompiser av meg kan komme med kommentarer som "sjekk hu der, jævlig fin", og jeg sier "nei takk" pga. nesen til personen. For meg har nesen noe med helheten av ansiktet å gjøre; dermed, en stygg nese gjør stygt ansikt i mine øyne. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Ja, helheten spiller jo hele rollen. En nese som kler en person og gjør seg godt i et ansikt kan jo gjøre en annen person stygg. Ja, nesa til Adrien Brody er stor og litt merkelig, men jeg syns ikke den gjør ham stygg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hva er en pen nese i dine øyne? 9075623[/snapback] En rennende nese Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er ekstremt kresen når det kommer til nesen. Kompiser av meg kan komme med kommentarer som "sjekk hu der, jævlig fin", og jeg sier "nei takk" pga. nesen til personen. For meg har nesen noe med helheten av ansiktet å gjøre; dermed, en stygg nese gjør stygt ansikt i mine øyne. 9078995[/snapback] Samme med meg. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg er ekstremt kresen når det kommer til nesen. Kompiser av meg kan komme med kommentarer som "sjekk hu der, jævlig fin", og jeg sier "nei takk" pga. nesen til personen. For meg har nesen noe med helheten av ansiktet å gjøre; dermed, en stygg nese gjør stygt ansikt i mine øyne. 9078995[/snapback] Samme med meg. 9079394[/snapback] Det hadde vært så knall om dere begge hadde hatt stygg nese... "Jeg er stygg" :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Nå er det en forskjell på jenter og gutter da. Bryr meg lite om nesene til karer. Men ikke dra tråden til tull er du grei. Var faktisk seriøs i førstposten :-| Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) En god regel er, sålenge man ikke legger merke til nesen eller at den ikke er oppsiktsvekkende, spiller den ingen rolle Endret 15. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Den siste nesten var svært stygg... Kanskje det er vinkelen som gjør at den blir svært lang, og at den henger. 9078726[/snapback] Sett King Kong eller Pianisten? Adrien Brody har en veldig karakteristisk nese, er nok ikke bare vinkelen. Et bilde til av han. Jeg har aldri tenkt over nesene til gutter jeg ser. Om de ikke er veldig utpregede da. Så lenge jeg ikke tenker over nesa, har han en fin nese Ja, som Databamse sa. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 At nesen står til stil med ansiktet er det viktigste. Lenke til kommentar
Slurpeedelic Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 hahah, jeg må bare le... www.ratemynose.com ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå