Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Skal hente min Sony DRU500A i morgen, og lurte på hvor man får tak i billigst mulig dvd-r plater. Helst Verbatim, og går det an å bruke 2,4X platene til å brenne i 4X? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Skal hente min Sony DRU500A i morgen, og lurte på hvor man får tak i billigst mulig dvd-r plater.Helst Verbatim, og går det an å bruke 2,4X platene til å brenne i 4X? HVA !?!?! Hvor skal du hente den ??? er det virkelig noen som har på lager ? PS, det finnes vel ikke 2,4x dvd-r plater, da må det være dvd+r plate. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 De ringte meg fra Computercity i Sandvika og sa at dvd brenneren jeg bestilte, hadde kommet Sony DRU500A 8) Men tror Dere at 2,4X platene kan brennes i 4X? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Står kun 1X/2X på Verbatim sine sider... Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Står kun 1X/2X på Verbatim sine sider... hva er prisen dems, og vet du om de har flere på lager? URL ? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Prisen på brenneren er den samme som Komplett sin, vet ikke hvor mange de har på lager, men du bør vel være kjapp. Jeg fikk holdt av min... "]http://www.computercity.no Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Skal hente min Sony DRU500A i morgen, og lurte på hvor man får tak i billigst mulig dvd-r plater.Helst Verbatim, og går det an å bruke 2,4X platene til å brenne i 4X? På grunn av den litt spesielle teknologien som dvd er vil det ikke være mulig å brenne plater fortere enn det de er godkjent for. Firmwaren i brenneren vil nemlig ikke la deg gjøre det. Det er desverre også en del dårlige plater i omløp som nesten garanterer feilbrenning, LIGG LANGT UNNA UMERKEDE PRODUKTER, hold deg til de merkene som fabrikanten av brenneren har godkjent. Selv om de er noe dyrerere. ED: Sony DRU-500A Media Compatibility Sony Support - DVD Drives Noen linker Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Skal hente min Sony DRU500A i morgen, og lurte på hvor man får tak i billigst mulig dvd-r plater.Helst Verbatim, og går det an å bruke 2,4X platene til å brenne i 4X? På grunn av den litt spesielle teknologien som dvd er vil det ikke være mulig å brenne plater fortere enn det de er godkjent for. Firmwaren i brenneren vil nemlig ikke la deg gjøre det. Det er desverre også en del dårlige plater i omløp som nesten garanterer feilbrenning, LIGG LANGT UNNA UMERKEDE PRODUKTER, hold deg til de merkene som fabrikanten av brenneren har godkjent. Selv om de er noe dyrerere. ED: Sony DRU-500A Media Compatibility Sony Support - DVD Drives Noen linker Dette siste utsagnet er en sannhet med modifikasjoner fant jeg ut i dag: Kjøpte en 10-pakning med noname dvd-r plater samt 3 stk Mmore dvd-r plater. Prøvde å brenne ut en film på Mmore platene, men den ville ikke spilles av etter brenning. Prøvde en noname plate på samme filmen og vips....der var den klar til avspilling. Jeg tror jeg holder meg til Noname platene til komplett enn sålenge....de funker jo supert! Lenke til kommentar
Slk Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 IQ data i Oslo (ved siden av komplett) selger TraxData 4x plater som skal være meget bra, har testen de selv med meget bra rasultat Platene er av standaren -R Lenke til kommentar
gustav Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 IQ data i Oslo (ved siden av komplett) selger TraxData 4x plater som skal være meget bra, har testen de selv med meget bra rasultat Platene er av standaren -R Og prisen?? Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det er desverre også en del dårlige plater i omløp som nesten garanterer feilbrenning, LIGG LANGT UNNA UMERKEDE PRODUKTER, hold deg til de merkene som fabrikanten av brenneren har godkjent. Selv om de er noe dyrerere. ED: Sony DRU-500A Media Compatibility Sony Support - DVD Drives Noen linker Dette siste utsagnet er en sannhet med modifikasjoner fant jeg ut i dag: Kjøpte en 10-pakning med noname dvd-r plater samt 3 stk Mmore dvd-r plater. Prøvde å brenne ut en film på Mmore platene, men den ville ikke spilles av etter brenning. Prøvde en noname plate på samme filmen og vips....der var den klar til avspilling. Jeg tror jeg holder meg til Noname platene til komplett enn sålenge....de funker jo supert! Siden du får de skivene til å fungere har jeg ett par spørsmål til deg: Hvilken firmware har du på brenneren ? Det har nemlig mye å si. Kan du sjekke media id på de skivene? Fremgangsmåte her. Den pakka jeg fikk var de fake tdk-skivene, og de har nesten alle hatt problemer med. De er egentlig produsert av Princo, som har sliti endel med media kvaliteten. De siste batchene skal vistnok ha blitt brukbare, jamfør med denne: Sony DRU-500A Media Compatibility . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå