pepter Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei! jeg fikk ny bredbåndsforbindelse fra nextgentel i dag, bestilte delta som skall vere 2048kbps inn men når jeg tester linja viser det seg at jeg bare har 704kbps inn. har en ti meter lang kabel fra veggen til routern som er den eneste flaskehalsen jeg kan tenke meg at jeg har. er det noen som har peiling? kan det vere nextgentel som har gitt meg mindre båndbredde enn det jeg har bestilt Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det har skjedd før at Nextgentel har gitt folk feil hastighet, så ta en telefon til Nextgentel... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 ja det er bare å ringe å klage. pass på å ringe til riktig avdelig, fordi det er ca 1times ventetid (helt jævlig) Lenke til kommentar
Xizor Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Pass på og få passordet for å logge på routeren med telnet samtidig. Da kan du sjekke hva hastigheten er satt til. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 passordet til routeren er likt på alle.. det kan finnes ved et enkelt søk på internett.. Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 passordet til routeren er likt på alle.. det kan finnes ved et enkelt søk på internett.. Ikke alltid...de har også begynt med egne passord til Netopia routerne. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hei! jeg fikk ny bredbåndsforbindelse fra nextgentel i dag, bestilte delta som skall vere 2048kbps inn men når jeg tester linja viser det seg at jeg bare har 704kbps inn. har en ti meter lang kabel fra veggen til routern som er den eneste flaskehalsen jeg kan tenke meg at jeg har. er det noen som har peiling? kan det vere nextgentel som har gitt meg mindre båndbredde enn det jeg har bestilt Hva bruker du å teste med?` IT-avisen sin test er meget upålitelig når det kommer til hastigheter på over 2048kbps. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 passordet til routeren er likt på alle.. det kan finnes ved et enkelt søk på internett.. Ikke alltid...de har også begynt med egne passord til Netopia routerne. hvis du lurer på brukernavn og passord så er det: navn: brukernummeret du fikk fra NGT og en P foran -10000 eks: brukernummer er 234567 så er loginen P134567 passord: passordet du fikk fra NGT for å aktivere modemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå