TiNuSsS Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei Det er noen som har prøvd og ringe meg, jeg aner ikke hvem og når de ringer så står det bare " withheld " Hva er withheld ? Jeg har ingen som er lagra som withheld på tlf. lista mi Hva kan jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vi får slike anrop på jobben også, det vi tror det er, er at det er akkurat som ukjent anrop, eller noen som ringer ut fra en telefonsentral hvor det er mange linjer ut og ingen inn. Kan det være noe slikt da? Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Vi får slike anrop på jobben også, det vi tror det er, er at det er akkurat som ukjent anrop, eller noen som ringer ut fra en telefonsentral hvor det er mange linjer ut og ingen inn. Kan det være noe slikt da? 9075417[/snapback] Kanskje men det er skummelt, fordi det er bare når jeg er i nord trøndelag og når det er mørkt ute ... Det kan være noe slikt ja Withheld = Skjult ID Lenke til kommentar
µT. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Don't let the boogieman get you;) Check under your bed tonight.. Mohahah...ha.. nja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå