Cubicle Dude Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Noen som vet om hvor lenge de kan ha mobilen inne på reperasjon før en evnt avgjørelse på evnt ny mobil som erstatning blir tatt? Den ble levert inn 2 uker før garantitiden utløp. Vil ikke "peke ut" noen kjeder så derfor nevner jeg ikke navn. Mobilen ble innlevert den 6/6-07. Endret 14. juli 2007 av Master Chiun Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 det enesete er innen rimelig tid som det står. kommer an på feilen men vanlig reprasjonstid på mobiler uten delevent ligger på 1 til 3 uker. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Etter min mening er 4 uker en brukbar veiledning for når man bør kunne kreve å heve kjøpet. Hvis mobilen ble sendt inn til butikken for nesten 6 uker siden, ville jeg skrevet et saklig brev og krevd å heve kjøpet med mindre den er ferdig reparert og returnert innen én uke. Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 takker for svar. Har akkurat sendt mail til butikken om ønske av ny telefon grunnet lang rettetid. Får se hvordan det går. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Din tråd er feilpostet og blir av den grunn stengt. Les følgende tråd om inndelingen av Amobil-forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=481821 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg