Gå til innhold

Midtstilt side: Litt vanskeleg å forklare

Anbefalte innlegg

Litt vanskeleg å forklare problemet mitt i emnetittelen, men har du forslag til betre emnetittel, kom gjerne med dem.

Ståle si side er eit godt (?) eksempel på det eg lurer på.

Eg har midtstilla sida (som Ståle også har), men eg vil ha alt innhaldet i ei "rute" med kvit bakgrunn, nesten sånn som Ståle har.

Eg har ein header/logo øvst på sida (width: 800px), ein meny til venstre (width: 189px) og "nyhets-kolonne" i til høgre (width: 600). Eg vil ha kvit bakgrunn bak headeren, menyen og "nyhets-kolonna", men det kjem ikkje noko bakgrunn i det heile tatt (untatt den som skal vises på begge sidene, bak alt).

Kva må eg skrive for å få den kvite bakgrunnen heilt ned til bunnen av sida?

Kanskje litt dårleg forklart, menmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ein løysing er å ha eit bakgrunsbilde på 800px som er kvitt og så bruke dette på <body>.

eks:

body {
background-color: #000; /* Svart bakgrunn */
background-image: url('bg.jpg'); /* 1px høgt 800px breit kvitt bilde */
background-position: top center; /* Plaserer bildet i midten av skjermen */
background-repeat: repeat-y; /* Repeterer bildet heilt til bunnen av skjermen */
}

Koden over skal virke.

Edit: Trøtt == typos

Edit2: Alle background-* elementa kan koverterast til eit stort background: element, men eg synst det er litt meir oversiktelig slik som det er no.

Endret av Runar0
Lenke til kommentar

Eg testa det og det gjekk, men eg tenkte på noko i dag tidleg. Kva om eg hadde laga ein div som gjekk heilt ned til botnen og med kvit bakgrunn, og hatt bakgrunnsbiletet i bodyen. Då trur eg det hadde funka, men eg veit ikkje kva eg skal skrive i Style Sheet-en for å få diven til å rekke heilt ned til botnen. Går det i det heile tatt?

Lenke til kommentar

Eg har no laga eit bilete med 800 pixel kvit i midten, med slik bakgrunn eg hadde før på sidene. Då var det kvit i midten og eg fekk framleis ha bakgrunnen min som eg ville. Fyrste gong blei det litt feil, men eg kutta vekk nokre pixel på eine sida og testa igjen. Etter å feila nokre gongar, blei det slik eg ville ha det; med kvit bak nyheitene og menyen.

Men det eg ikkje veit, er om det funker på større skjermar ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...