Gå til innhold

Ødelagt vare / Webshopen er lagt ned


Anbefalte innlegg

Kjøpte en iAudio X5 for et knapt år siden, og nå er den gått på dunken. Nettbutikken jeg kjøpte den fra er lagt ned, og det eneste beviset jeg har på at jeg har kjøpt den derfra er korttransaksjonen i banken.

Hva kan jeg gjøre med dette, hvis noe? iAudio/Cowon har ikke noe kontor i Europa, og hvis man skal dømme ut ifra andre innlegg på forumet til produsenten er de ikke veldig hjelpsomme med å ta imot defekte varer og gi ut nye... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pokker... Kjedelig å Glemme hele greia når den tross alt kostet to og et halvt... Men jeg har da i det minste fått en kjip lærepenge - dette betyr jo at jeg for all fremtid bare må kjøpe varer fra store nettbutikker og store produsenter.

Lenke til kommentar
Hvis nettbutikken kjøpte varene sine fra en norsk distributør kan du henvende deg til dem.

9076179[/snapback]

der har "TEE" et poeng.....

noen måtte innføre dette produktet inn i norge.

men uten kvitto, hjelper ikke det heller.....

9076197[/snapback]

 

joda, så lenge han kan sansynliggjøre kjøpet.

Lenke til kommentar

Kan han det da? X5 har jo vært på markedet i mer enn 2 år, har den ikke? Er gjerne når produktet er relativt nytt det er lett å få ting igjennom uten kvittering.

 

Mulig du kan reparere den selv? Bestille opp ny harddisk (regner med det er den som har tatt kvelden) og installere Rockbox ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...