Gå til innhold

tråden om Sony Ericsson T650i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan du mene at man får mye for pengene? Dette er vel en form for designmobil hvor man betaler mye for utseendet.

Jeg hadde veldig sansen for designet før jeg så at kamera stikker en gooood del ut på baksiden.

T650i har ingenting spesielt å by på, og prisen er langt høyere enn f.eks. K810i.

T650i er et godt eksempel på SE sin strategi for 2007 - komme med modeller med gammeldags teknologi med nytt deksel for å kunne holde prisene oppe.

W950i, K810i, N73, N80 +++ er telefoner som er billigere, men gir like mye eller mer for pengene.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene at man får mye for pengene? Dette er vel en form for designmobil hvor man betaler mye for utseendet.

Jeg hadde veldig sansen for designet før jeg så at kamera stikker en gooood del ut på baksiden.

T650i har ingenting spesielt å by på, og prisen er langt høyere enn f.eks. K810i.

T650i er et godt eksempel på SE sin strategi for 2007 - komme med modeller med gammeldags teknologi med nytt deksel for å kunne holde prisene oppe.

W950i, K810i, N73, N80 +++ er telefoner som er billigere, men gir like mye eller mer for pengene.

9080479[/snapback]

tror denne kommer til å bli like populær som w880i

som også er en design telefon

byggematrielle er jo noe helt annet en de tlf du nevner

og mineralglass er ett stort pluss

og de er jo i helt forskjellig katogori

følger også en del ekstra utstyr med bordholder,veske,osv

nokia har også veldig mange mobiler med lik teknologi og forskjellig skall

samtidig er jo SE flinke til å subsidere

se feks nokia 6110 navigator uabm ca 3500kr med ca 1500kr

w880i black rundt 4000kr uabm med ca 500 kr

Endret av mrfitness
Lenke til kommentar
samtidig er jo SE flinke til å subsidere

se feks nokia 6110 navigator uabm ca 3500kr med ca 1500kr

w880i black rundt 4000kr uabm med ca 500 kr

Nå er det vel teleselskapene som gir de største subsideine.

Du sammenlikner to telefoner med vidt forskjellig målgruppe. Det at 6110 koster 500 mindre enn w880 viser jo at man får mye mer for pengene ved kjøp av nokiaen. At folk kan finne på å betale 4000 for w880 er for meg en gåte. Det er ingenting spesielt med denne telefonen som kan forsvare prisen (det samme gjelder T650).

Lenke til kommentar

Det er heller ikke første gang Sony Ericsson gjør små kosmetiske forandringer på allerede eksisterende modeller, og lanserer det som en nyhet. Se bare på W800 og W700: http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPho...7&idPhone1=1089

9082611[/snapback]

Nå er det vell en viktig opgradering i alle fall da. w800 støtter bare USB mens w700 støtter USB 2.0. Noe jeg mener er en viktig oppgradering på en musikkmobil.

Men ellers så ja de lager mye de samme mobilene med små nyanser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...