Gå til innhold

Søk i forum

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer litt på denne søkefunksjonen i forumet noen ganger, derfor er det greit å få tilbakemeldinger fra de som driver forumet.

Jeg har gjort flere søk i forumet på f.eks: "nettbutikker i usa" (med de fleste varianter av avanserte parametere; + og " osv). Uansett endring fant han samme antall sider frem.

Når jeg prøvde andre varianter med korte ord, så mistenker jeg at de korte; dvs 3-4 bokstaver eller mindre ikke er blitt indeksert og er derfor ikke søkbar. Dermed endte jeg på å søke etter ordet "nettbutikker" som naturlig nok får mange hits.

Hvis det stemmer så har jeg et forslag: Gi tilbakemelding om hvilke ord som er utelatt.

Hvis dette allerede eksisterer beklager jeg forstyrrelsen :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg støtter den, selvom jeg ikke kan komme på noen :)

9081109[/snapback]

Hehe... Jeg tenker selvfølgelig på at ordene som er utelatt kommer frem på søk-resultatet.

Dvs søker man etter: "nettbutikker i usa" så kommer det opp "Søk: nettbutikker, utelatt: i, usa"

Håper det var litt mer oppklarende

Lenke til kommentar

Vi kommer til å erstatte "søk" på venstresien med en ny søkeside som standard er satt opp til å vise resultater fra poster, og som ikke har noen begrensinger i seg når det kommer til søkeord. Så da bør problemet bli løst ganske greit. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...