Largie Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei Jeg lurer litt på denne søkefunksjonen i forumet noen ganger, derfor er det greit å få tilbakemeldinger fra de som driver forumet. Jeg har gjort flere søk i forumet på f.eks: "nettbutikker i usa" (med de fleste varianter av avanserte parametere; + og " osv). Uansett endring fant han samme antall sider frem. Når jeg prøvde andre varianter med korte ord, så mistenker jeg at de korte; dvs 3-4 bokstaver eller mindre ikke er blitt indeksert og er derfor ikke søkbar. Dermed endte jeg på å søke etter ordet "nettbutikker" som naturlig nok får mange hits. Hvis det stemmer så har jeg et forslag: Gi tilbakemelding om hvilke ord som er utelatt. Hvis dette allerede eksisterer beklager jeg forstyrrelsen Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Søkeordet må bestå av minst fire ord. Denne grensa er, sånn eg har forstått det, satt for å sikre best mogleg ytelse på forumet. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Ok, greit å få bekrefta det. Men det hadde vært lurt å opplyst om ord som er utelatt i et søk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ok, greit å få bekrefta det. Men det hadde vært lurt å opplyst om ord som er utelatt i et søk. 9077185[/snapback] Jeg støtter den, selvom jeg ikke kan komme på noen Lenke til kommentar
Largie Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jeg støtter den, selvom jeg ikke kan komme på noen 9081109[/snapback] Hehe... Jeg tenker selvfølgelig på at ordene som er utelatt kommer frem på søk-resultatet. Dvs søker man etter: "nettbutikker i usa" så kommer det opp "Søk: nettbutikker, utelatt: i, usa" Håper det var litt mer oppklarende Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi kommer til å erstatte "søk" på venstresien med en ny søkeside som standard er satt opp til å vise resultater fra poster, og som ikke har noen begrensinger i seg når det kommer til søkeord. Så da bør problemet bli løst ganske greit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Nydelig! Dette blir en stor forbedring Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Test i vei Endret 16. juli 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Largie Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Ahhh, det kaller jeg kjapp implementasjon Edit; Helt klart kjempe potensiale! Endret 17. juli 2007 av Largie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg