Leaf Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei! Jeg bare lurer, fordi jeg har veldig liten peiling på tatoveringer. Hva bør man vite om dette? Hvorfor er det 18 års grense? Er det slik at en som er under ikke burde ta det av ullike grunner? Hvor gjør det vondt? Hva er kult/mote? Som dere skjønner, lurer jeg egentlig på alt. Tar forebehold om at denne kan være feilpostet. Og en siste ting, dere ser kanskje at jeg er født i 92, men jeg orker ikke høre slike "Du er for ung" setninger, uansett. Har ikke sagt jeg skal ta noe som helst, men jeg vil ha informasjon. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Er det ikke bare å gå til en sjappe og spørre? Jeg ville forøvrig sendt en PM om saken til Psilocybe på forumet, ettersom han er tatovør Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Bare vær så snill å unngå såkalte tribal-motiv. Det er så utrolig oppbrukt. Eksempel på tribaltatovering: Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Ja, enig. Syns slike kinesiske tegn eller noe er litt tøft jeg. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Vil tro at grunnen til at det er aldersgrense er at personer som ikke er myndig skal gå å gjøre noe osm endrer utseende for resten av livet. Du kan vel ta tatovering før du blir 18 også, om du har med foreldre eller noe sånt. Det kan være vondt å ta tatovering, men det kommer veldig an på hvor på kroppen du tar den. Det vil også variere veldig fra person til person. Har hørt at korsryggen ikke er spesielt deilig, men skal du ha en tatovering så syns jeg smerten er verdt det. Er snakk om en time smerte for noe du skal ha resten av livet. Hva som er kult/mote vet jeg ikke helt. Men syns egetlig ikke at kult og mote er synonymer. Det jeg syns er kult er tatoveringer uten farge (svart altså) som betyr noe for deg, altså ikke bare et tilfeldig motiv. Det blir også en hel del kulere om du har tegnet det selv...egentlig et must for min del. Tribal og kinesiske tegn er stygt! Moten kommer uansett til å forandre seg en del før du dør. Altså vil ikke en moteriktig tatovering alltid være moteriktig... Har selv ingen tatoveringer, men kjenner mange som har det og jeg tenker på et par jeg vil ha (tenkt på de i over et år nå)...skal bare tenke på de i noen måneder til så jeg ikke gjør noe dumt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Alt du vil vite: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå