Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Heisann! Etter å ha byttet pc, og lagt inn photomatix på ny, får jeg photomatix logoer på det ferdige HDR/Tone mapped bildet. Før så fikk jeg ikke det. r sikkert på grunn av at jeg ikke har registrert meg med ID og slikt? men det gjorde jeg ikke forrige gang heller. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
andreash Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Heisann! Etter å ha byttet pc, og lagt inn photomatix på ny, får jeg photomatix logoer på det ferdige HDR/Tone mapped bildet. Før så fikk jeg ikke det. r sikkert på grunn av at jeg ikke har registrert meg med ID og slikt? men det gjorde jeg ikke forrige gang heller. Noen som kan hjelpe? 9074923[/snapback] Sikkert fordi det kjører i Trialmodus. Andreas Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Heisann! Etter å ha byttet pc, og lagt inn photomatix på ny, får jeg photomatix logoer på det ferdige HDR/Tone mapped bildet. Før så fikk jeg ikke det. r sikkert på grunn av at jeg ikke har registrert meg med ID og slikt? men det gjorde jeg ikke forrige gang heller. Noen som kan hjelpe? 9074923[/snapback] Sikkert fordi det kjører i Trialmodus. Andreas 9075088[/snapback] Jo, men hvordan fikser jeg slik at det ikke kommer logo? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Kjøper lisens, slik at du ikke kjører i trial lenger? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Kjøper lisens, slik at du ikke kjører i trial lenger? 9075215[/snapback] Trengte ikke det forrige gang Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Om du installerer Photomatix Basic, eller bruker berre dei valga i Photomatix Pro som du ogso finn i Basic, vil du ikkje få vannmerke. Vil du gjere deg nytte av alle mogelegheitane i Pro-versjonen må du ut med litt over 500kr. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2007 Om du installerer Photomatix Basic, eller bruker berre dei valga i Photomatix Pro som du ogso finn i Basic, vil du ikkje få vannmerke. Vil du gjere deg nytte av alle mogelegheitane i Pro-versjonen må du ut med litt over 500kr. 9076939[/snapback] Hehe, klarte å fikse biffen uten å betale ei krone, og har pro versjonen på full rulle... fant ikke tekst filen med id og key'n først :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå