Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp

Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som det var noe sånt som denne prisnedgangen/bundlingen fra Sony som skulle til for å drive opp PS3-salget... merker at innstillingen til å kjøpe her på forumet er en helt annen enn det den var før E3. Good stuff, bedre konsollsalg -> mere spill utviklet!

Lenke til kommentar
Ser ut som det var noe sånt som denne prisnedgangen/bundlingen fra Sony som skulle til for å drive opp PS3-salget... merker at innstillingen til å kjøpe her på forumet er en helt annen enn det den var før E3. Good stuff, bedre konsollsalg -> mere spill utviklet!

9100330[/snapback]

Ihvertfall det som skulle til for meg :yes:

Lenke til kommentar

var på lefdal den 20. Der visste de ikke om noe tilbud sa de... Gikk så på elkjøp. Der sa de at de fikk in ps3 til 1 august.. (dette er i stavanger).

Kjøpte på spiderman (heter nå game) i stavanger for 5399 med 2 spill og 1ekstra kontroll. ikke så ille tilbud det da. slapp hvertfall å vente på levering fra internettbestilling:D

Lenke til kommentar
Jeg kjenner noen i Canada som kommer senere i ferien. Ville det lønne seg for meg å be dem ta med seg dette: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=12975 ??

Isåfall får jeg ikke spilt filmer eller spill kjøpt i dette landet?

9100461[/snapback]

Du får spilt alt av PS3-spill. Resten er soneinndelt. Du vil i så fall bare spare den ekstra frakten det koster og sende til Norge. Moms eller toll trenger du ikke tenke på når du bestiller fra videogamesplus.

Lenke til kommentar
Hva mener dere med soft-bundle?

At spillene kommer i en papir-konvolutt, istedenfor ordentlige kovere?

9115323[/snapback]

Tror de mener at de ekstra spillene og ekstra kontroll kommer separat innpakning og ikke i samme eske.

:hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...