Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp

Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal til usa snart, $499 for psx3 m/trådløs håndkontroller. Tror det blir en sånn ja :yes:

Støtter meg til denne paragrafen på toll.no:

§ 4. Opphold i utlandet i minst 24 timer.

Reisende som har oppholdt seg i utlandet, Svalbard og Jan Mayen i minst 24 timer kan toll- og avgiftsfritt innføre varer til en verdi av inntil kr 6000,-.

Ja jeg vet det er sone 1, men det går bra. Kjøper spill og filmer online uansett.

Lenke til kommentar
Play.com (England) kjører en heftig bundle nå.

60GB ps3, Hdmi kabel, 3 spill (R:FOM, Genji, Motorstorm) og bluray film (click (komedie)) til £399 ferdig levert. (regn med toll i norge)

pund står i 11,24 og med valuttakalkulatoren til LO fant jeg ut at det ble bare kr 4558,50,-

ekstra kontroller koster £28, ca 320 kroner..

så får de som er intresert i det finne ut momsen...

edit: og da må dere ha norsk strømkontakt... ca 50 lappen...

9090251[/snapback]

Er ikke det 625kr? Er ihvertfall det fra Amerika...

Lenke til kommentar

Spillene er sonefrie, men som Snowman påpeker, er spilleren DVDsone 1 og BlueRaysone A, dvs USA. MEN: Gjennom linux burde man ha muligheten til å spille disse sonefritt ville jeg tro (jeg har ikke peiling på Linux, så ikke ta dette for 100%).

Lenke til kommentar
Spillene er sonefrie, men som Snowman påpeker, er spilleren DVDsone 1 og BlueRaysone A, dvs USA. MEN: Gjennom linux burde man ha muligheten til å spille disse sonefritt ville jeg tro (jeg har ikke peiling på Linux, så ikke ta dette for 100%).

9094035[/snapback]

Jeg har ikke fulgt så mye med på linuxdistroene etter jeg kjøpte PS3en og satt den opp med YDL distroen, men på det tidspunktet var det ikke noe særlig mediaavspillingsfunksjoner som var å skryte av.

Lenke til kommentar

Bor selv i Nederland og her koster den 599 euro inkludert den ekstra kontrolleren og 2 spill.

Det er jo nesten samme pris som for en Xbox 360 med 2 spill og en ekstra håndkontroller. Problemet er bare at du ikke får velge spillene selv, og heller ikke kan kjøpe konsollen til en pris minus verdien av spillene og den ekstra kontrollen.

Lenke til kommentar
Kjøpte ps3 i statene selv tidligere i år ... alle filmer Blueray som jeg har kjøpt i norge har fungert på den så virker som om disse filmene er blitt sone fri de også ...

9094558[/snapback]

Så det du sier er at hvis jeg kjøper playstation 3 i usa så kan jeg bruke europeiske utgaver av filmer og spill på denne? Høres nesten for godt ut til å være sant, men har du rett så er det bare en ting å si: fett! :thumbup:

Lenke til kommentar
Så det du sier er at hvis jeg kjøper playstation 3 i usa så kan jeg bruke europeiske utgaver av filmer og spill på denne? Høres nesten for godt ut til å være sant, men har du rett så er det bare en ting å si: fett!  :thumbup:

9095131[/snapback]

Det er for godt til å være sant. Du kan spille av europeiske spill på denne (spill har ikke dette sonetullet), men du kan ikke spille av europeiske filmer. Grunnen til at det har fungert for brukeren over er at produsentene har valgt å trykke opp sonefrie filmer. Om de kommer til å gjøre det i fremtiden er en annen sak.

Lenke til kommentar
Så det du sier er at hvis jeg kjøper playstation 3 i usa så kan jeg bruke europeiske utgaver av filmer og spill på denne? Høres nesten for godt ut til å være sant, men har du rett så er det bare en ting å si: fett!  :thumbup:

9095131[/snapback]

Det er for godt til å være sant. Du kan spille av europeiske spill på denne (spill har ikke dette sonetullet), men du kan ikke spille av europeiske filmer. Grunnen til at det har fungert for brukeren over er at produsentene har valgt å trykke opp sonefrie filmer. Om de kommer til å gjøre det i fremtiden er en annen sak.

9095316[/snapback]

De fleste katalog titlene som har blitt gitt ut på BD er uten sone mens mer eller mindre alle nyheter har det. Det er ikke krav at man må ha sone på BD men en mulighet.

Lenke til kommentar

9095131[/snapback]

9095316[/snapback]

Thank you, høres greit nok ut og helt til å leve med. Hvis filmer i blue-ray format blir gitt ut sonefritt er jo bare det en bonus. Psx3 er herved bestillt på amazon.com. ($499 inkl. tax og shipping) yeah :D

Lenke til kommentar
Amazon?? Bad choice!! Treg levering og jeg kan nesten garantere at varen din blir stoppet i tollen! Du skulle gått for Videogamesplus som 90% av de på forumet her har brukt(ved importering av Ps3)

9095812[/snapback]

Nope, egentlig ikke. Amazon var de eneste som leverte uten fraktkostnader (og tax), og den blir levert til en adresse i usa. Skal dit om 2 uker, regner med at den har kommet da. Så blir den med meg tilbake, og da er det ikke noe toll vettu ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...