Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Spiderman 3 er vel ikke tidenes spill, men pakken blir jo unektlig bedre. Er vel ikke så langt unna at det blir en PS3 på meg nå.

 

Bytt ut Spiderman 3 med en Tier-0 Blu-ray film (Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl feks) og en HDMI kabel så har man en virkelig fet pakke, men det er vel for mye å håpe på...

 

Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

3 spill og 1 håndkontroll ekstra koster jo svine mye.

Den pakken der mener jeg er verdt de 5 795,-

Viss vi sier et spill koster 500 bare da så blir det jo 1500,- kontroll sier vi 500 ,- da blir det jo bare 3795,- for en blu-ray spiller og spillkonsoll som begynner og gå bra med på markedet :)

Lenke til kommentar

Tilbudet er bra så sant man liker spillene. Dessverre frister ingen av disse spillene meg noe særlig, håper derfor på en annen løsning i oktober inn mot Grand Theft Auto 4 release.

 

Med en gang jeg så tilbudet på fredag holdt jeg på å bestille fordi det bare virket som verdens beste tilbud, men leste litt mer om de enkelte spillene og slo det fra meg. Kommer mange bra titler utover høsten og forhåpentligvis kommer det også da andre pakketilbud eller god pris på konsoll alene.

 

Kunne selvsagt kjøpt pakken og solgt spillene hver for seg, men vil ikke tro verdien på disse blir altfor stor på bruktmarked/auksjoner rundt omkring da alle som kjøper PS3 nå får de med og jeg ville sikkert ikke vært alene om å prøve å selge dem.

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

Zaleeeek: Da tror jeg du bør være rask å selge unna spillene. Snart har "alle" disse spillene og mange vil bytte inn og det vil bli vanskelig å få noe mer enn 200 kr. stykket for dem.

 

Men ja, ville man kjøpt to eller tre av de spillene der uansett er det en kjempegod deal. Alt som følger med koster hele 2380 kroner (!) på Elkjøp hvis man skulle kjøpt det separat.

 

Som jeg nevnte i en annen tråd ser det ut til at pakken vil vare til september/oktober. Deretter blir konsollen alene trolig solgt for 4500-5000 kr. fram til jul.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Er det dollar det er snakk om der?

9088956[/snapback]

Pund-tegnet foran prisen burde vel være avslørende nok at det IKKE er snakk om dollar. Synd vi ikke er medlem av EU, da kunne vi faktisk ha benyttet oss av slike tilbud og den norske importøren hadde vært nødt til å senke prisen.

Endret av brannslange
Lenke til kommentar

Ved å kjøpe den i danmark sparer man jo faktisk inntil 1000,-

Mva/Toll betaler man ikke hvis man har den med seg i bilen, har aldri blitt stoppet etter danmarkstur, man kan evt. si at man har vært på ferie og hatt den med seg fra Norge (pakke den ut i bilen).

 

Gratisbilleter med danmarkferga er ikke akkurat vanskelig å skaffe..

Lenke til kommentar

På lefdal har de samme tilbud, men de har sleng på spiderman 3 collectors edition i tillegg.

 

Årets råeste pakketilbud på Playstation 3 med 3 spill, 1 ekstra håndkontroll! Begrenset antall og kun 1 pakke pr. kunde. Levering fra 20. Juli

 

 

Inkludert får du ekstra Sixaxsis kontroller (totalt 2 stk), spillene Motorstorm, Resistance: Fall Of Man og Spiderman 3 Collectors Edtion.Husk trygghetsforsikring som dekker uhell og uforutsette hendelser som ikke dekkes av garanti og reklamasjon.

 

Lefdal

 

Oh nevermind.. men lefdal har fri porto :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

Hvorfor har Lefdal og Elkjøp nøyaktig samme beskrivelse? Sist jeg sjekket var de konkurrenter. :hmm:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Elkjøp
Årets råeste pakketilbud på Playstation 3 med 3 spill, 1 ekstra håndkontroll! Begrenset antall og kun 1 pakke pr. kunde. Levering fra 20. Juli

 

 

Inkludert får du ekstra Sixaxsis kontroller (totalt 2 stk), spillene Motorstorm, Resistance: Fall Of Man og Spiderman 3 Collectors Edtion.Husk trygghetsforsikring som dekker uhell og uforutsette hendelser som ikke dekkes av garanti og reklamasjon.

Lefdal

Årets råeste pakketilbud på Playstation 3 med 3 spill, 1 ekstra håndkontroll! Begrenset antall og kun 1 pakke pr. kunde. Levering fra 20. Juli

 

 

Inkludert får du ekstra Sixaxsis kontroller (totalt 2 stk), spillene Motorstorm, Resistance: Fall Of Man og Spiderman 3 Collectors Edtion.Husk trygghetsforsikring som dekker uhell og uforutsette hendelser som ikke dekkes av garanti og reklamasjon.

 

Og siden de har med det der med trygghetsforsikring tviler jeg på at Sony har sendt ut meldingen..

Lenke til kommentar

Play.com (England) kjører en heftig bundle nå.

 

60GB ps3, Hdmi kabel, 3 spill (R:FOM, Genji, Motorstorm) og bluray film (click (komedie)) til £399 ferdig levert. (regn med toll i norge)

 

pund står i 11,24 og med valuttakalkulatoren til LO fant jeg ut at det ble bare kr 4558,50,-

 

ekstra kontroller koster £28, ca 320 kroner..

 

så får de som er intresert i det finne ut momsen...

 

edit: og da må dere ha norsk strømkontakt... ca 50 lappen...

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...