Gå til innhold

Super bra Playstation 3 tilbud på Elkjøp


Solstice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja jeg er desperat. Jeg SKAL ha den på bursdagen min, koste hva det vil. Takk :thumbup:

9268900[/snapback]

 

Expert Bonus Ski har en hau til 5995

9268983[/snapback]

 

Hor lang tid vil jeg bruke på å kjøre dit fra oslo?

9269688[/snapback]

 

ca 30 min...

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0GRFSN3

 

Parkeringshus i samme bygg, gratis parkering i 1 time.

 

 

Hvis du mot formodning ikke skulle få tak i den butikken, så dra inn på ski storsenter litt lenger vest, der har de til litt dyrere pris.

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar
Ja jeg er desperat. Jeg SKAL ha den på bursdagen min, koste hva det vil. Takk :thumbup:

9268900[/snapback]

 

Expert Bonus Ski har en hau til 5995

9268983[/snapback]

 

Hor lang tid vil jeg bruke på å kjøre dit fra oslo?

9269688[/snapback]

 

ca 30 min...

 

http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0GRFSN3

 

Parkeringshus i samme bygg, gratis parkering i 1 time.

 

 

Hvis du mot formodning ikke skulle få tak i den butikken, så dra inn på ski storsenter litt lenger vest, der har de til litt dyrere pris.

9269711[/snapback]

 

Tusen hjertlig! Jeg får ta en telefon dit på forhånd da vet du. Det er absolutt et alternativ :!:

Lenke til kommentar
Hmm, noen andre som syns ps3en blir litt varm og bråker litt med viften?

Min gjør det, men har den inne i et skap, med døren åpen selvfølgelig. men dette er kanskje ikke lurt`? eller  :ermm:

9270881[/snapback]

Grunnen til at den bråker er fordi du har den i et skap. Viftene blåser luften bakover som trenger et sted og vandre. Ta maskinen ut av skapet og ned på gulvet når du spiller, så skal du se at støyen blir mindre.

Lenke til kommentar
Kjøpte den på expert i dag. En kompis og meg har spilt resistance i coop i hele dag. Faen at jeg sa til sjefen jeg skulle kjøpe den i dag, hvis ikke hadde jeg vært syk i morgen hehe

9274491[/snapback]

 

eh.. hehe.. Har sitti to kvelder på rad til kl. 3 å spilt co-op i resistance.. Ikke bra når man har jobb..

Lenke til kommentar
Kjøpte den på expert i dag. En kompis og meg har spilt resistance i coop i hele dag. Faen at jeg sa til sjefen jeg skulle kjøpe den i dag, hvis ikke hadde jeg vært syk i morgen hehe

9274491[/snapback]

 

eh.. hehe.. Har sitti to kvelder på rad til kl. 3 å spilt co-op i resistance.. Ikke bra når man har jobb..

9275653[/snapback]

Hihi har spilt det med broderen jeg. Særdeles positivt overasket over det spillet!

 

Ble mektig imponert over krigsscenene når man kom til Manchester!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...