Darth MToffy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De trenger vel ikke å rettferdiggjøre noe som helst, det kommer jo an på innkjøpsprisen deres 9241965[/snapback] joda joda.. Er bare litt lei på jobb jeg så sitter og vaser Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser ut som om shg.no leverer kjappt og bra. Min pakke er nå levert postterminal i Oslo. Meget bra med tanke på at jeg bestilte meget sent på tirsdags kveld og at de faktisk ikke hadde PS3 på lager når jeg bestilte! Så da blir det PS3-spilling på meg i helgen ser det ut til 9240132[/snapback] Det stemmer ikke med det jeg har opplevd.. posten sendes til omlastingsterminal på Stokke, ikke til Oslo, før den sendes til meg.. Bodde tidligere i Telemark. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Det stemmer ikke med det jeg har opplevd.. posten sendes til omlastingsterminal på Stokke, ikke til Oslo, før den sendes til meg.. Bodde tidligere i Telemark. 9242016[/snapback] Hmm... Kan stemme det. Muligens mine geografi-kunnskaper som kommer til kort her. I min verden så har Stokke vært i Oslo-området Når jeg tenker meg om så har jeg ingen ide om hvor Stokke er egentlig Lenke til kommentar
Deluxe_REborn Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min ligger også i Oslo postterminal Den har vært registrert der hele dagen siden den ble registrert i oslo siden kl 08:02 onsdag. Så jeg regner med den er i stavanger i morgen Gleder meg som en unge Har 40LCD fra Samsung med 3x HDMI kontakter så dette blir gudd Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 mm, samme med min. Hadde et lite håp om at jeg skulle spille PS3 akkurat nå, men får vente til imorgen Lenke til kommentar
I_Want_a_Wii Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 mm, samme med min. Hadde et lite håp om at jeg skulle spille PS3 akkurat nå, men får vente til imorgen 9244033[/snapback] Min ligger på posten i kr.sand nå, så jeg regner med jeg har den imorra kveld etter pokerkvelden Dama henter den i posten for meg Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Like z00mg har ikke fått ps3'en enda Lenke til kommentar
thorvald30 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 forstår jeg det slik at de som skriver at ps3 ligger og venter på dem har bestillt på elkjøp?? Har bestillt der, og venter på å høre om de har fått inn varene..... Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Min ligger og koser seg på postkontoret. Kom 1min for sent til posten slik at jeg ikke fikk hentet den Menmen var uansett tid for Tool så hadde ikke fått spilt noe samme hva. Idag derimot "Hjemmekontor" er en herlig oppfinnelse dagen etter man har vært på konsert og etterfølgende bytur. Kun en natts søvn ifra å gå over til the dark side nå Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Like z00mg har ikke fått ps3'en enda 9245241[/snapback] Jeg har bestilt fra shg.no og.. en er fremdeles i oslo :/ 09.08.07 08.00 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Den vil stå registrert som "i oslo" frem til den registreres inn i en omlastingsterminal nær deg. Så den er minst to dager unna. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Da har PS3en min blitt registert på omlastningsterminalen i bergen. Men selvefølgelig så seint at den ikkje kunne bli sendt videre til neste omlastning og postkontoret. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Can I get a woop woop? Nå sitter jeg her og oppdaterer en sprell ny sort gigant av en spillkonsoll. Imponerende kjapp levering av shg.no forøvrig! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Grattis Darth! Kjøpt deg noen spill og? Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Og DER kom min inn døren! Hurra, helgen er reddet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Holy... Gratz med PS3 alle sammen, men har ps3 solgt 100k eksemplarer denne uken? elr er nexgenwars treige med oppdatering å ga PS3 en skikkelig boost? http://www.nexgenwars.com/ Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Grattis Darth! Kjøpt deg noen spill og? 9250152[/snapback] Fulgte med Rfom og motorstorm i pakken. Edit: jo takk takk Endret 10. august 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Motorstorm e bare vanedannende.. å sykt gøy lol Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Ang. FOM, ikkje gi det opp så tidlig. Folk klaget på at det var kjipt i starten(noe eg er uenig i egentlig) Spillet er ingen som helst revolusjon på noen punkter, men det er rimelig artig heile veien igjennom meiner eg da. Ikkje minst er online-delen jævlig bra. Om noe ubalansert tl tider takket vere 1337-wallhack fra Chimera sine side *kremt* Utrolig artige våpen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg