Nimrad Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg har kjøpt PC fra SGH.no. Har ikke hatt noen problemer så har ikke fått testa servicen, men blir det problemer med PS3-en skal den vel strengt tatt sendes inn til sony og ikke SHG. De var hvertfall raske og sende PC-en! Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ikke noe snusk eller vondt å si om SHG idet hele tatt.. Jeg har bestillt der flere ganger og kjøpte bla Creative Zen Vision M 30gb av dem pga de er så billige.. Det er vel et dansk firma er det ikke ? Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Nettsidene deres oser ikke akkurat profesjonalitet, hverken i form eller innhold. Derfor er jeg en smule skeptisk... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Avbestilte nettopp på komplett. Spiderman Bergen får den inn til 5400 kr i løpet av uken. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Får håpe at det samme gjelder i oslo. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det virker som om Spiderman Oslo blir utsolgt like fort som de får inn maskiner. Det vil si at man må ringe Spiderman og reservere en PS3. Jeg reserverte min hos Spiderman i parkveien på onsdag i forrige uke, og fikk maskinen min nå på mandag. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jaaaa:D. Jippi . da var ps3en sendt. Blir muligens ps3 te helga da, eller mandagen. så da anntar jeg at noen er klare for R:FoM online? hehe.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Søren, jeg klarer ikke å vente lenger nå En uke igjen til den forhåpentligvis er i hus Er bare å krysse fingrene for at de har den et sted ... Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spiderman i Parkveien får inn 2 maskiner over helgen. Siba i butikk er nå også tom, men har på nett. Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spiderman/Game er tingen - 5399,- og har spilt i en uke snart Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser ut som om shg.no leverer kjappt og bra. Min pakke er nå levert postterminal i Oslo. Meget bra med tanke på at jeg bestilte meget sent på tirsdags kveld og at de faktisk ikke hadde PS3 på lager når jeg bestilte! Så da blir det PS3-spilling på meg i helgen ser det ut til Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser ut som om shg.no leverer kjappt og bra. Min pakke er nå levert postterminal i Oslo. Meget bra med tanke på at jeg bestilte meget sent på tirsdags kveld og at de faktisk ikke hadde PS3 på lager når jeg bestilte! Så da blir det PS3-spilling på meg i helgen ser det ut til 9240132[/snapback] Shit sender ikke SHG fra Danmark? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Shit sender ikke SHG fra Danmark? 9240430[/snapback] Jo, men jeg bor i Oslo så det er vel bare første fly eller båt det så er pakken her. Faktisk verre i Norge der det meste skal innom Oslo uansett. Når man sender noe fra f.eks Mpx/Komplett i sandefjord til f.eks Kristiansand så sendes jo pakkene innom Oslo først DET er idiotisk det, men hører vel mer hjemme i en annen tråd.Har faktisk vært borte i at pakke sendt fra Kristiansand til Grimstad ble kjørt innom Oslo først. Det innebærer jo faktisk at pakken ble kjørt _forbi_ stedet den skulle til. Forstå det den som kan :!: Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min ble levert inn på postterminalen i oslo i dag tidlig. Skal vel litt til før at den kommer til bergen og så videre slik at eg har den i morgen. Trur eg lørdag er det tidligeste eg kan forvente. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Så SHG hadde forventet den inn nå 16 august. Spiderman i Bergen fikk ikke inn før neste uke Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Spiderman i Oslo har forresten skrudd prisen opp til 5999,- nå. =( Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Snakket med spiderman bergen, de sa at bundelen mest sannsynlig ble endret, og prisen ble skrudd opp pga det ble lagt med nye ting. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Snakket med spiderman bergen, de sa at bundelen mest sannsynlig ble endret, og prisen ble skrudd opp pga det ble lagt med nye ting. 9241838[/snapback] 80gig i stedet for 60gig Eller kanskje de bytter ut rfom/motorstorm med GTHD og Tekken 16? Seriøst: Lurer virkelig på hva de skal bytte til som skal rettferdiggjøre prisøkningen. Er jo ikke akkurat overflod av klassespill til PS3 på markedet akkurat nå. Rfom og motorstorm er vel enda mer eller mindre topp-klasse!? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 De trenger vel ikke å rettferdiggjøre noe som helst, det kommer jo an på innkjøpsprisen deres Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg