Mala Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hoy, takker for tipset!! Smetter nok inn ein bestilling på den i kveld EDIT: out of stock ja, men likevel. Endret 1. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hoy, takker for tipset!! Smetter nok inn ein bestilling på den i kveld EDIT: out of stock ja, men likevel. 9188908[/snapback] Fungerer denne kontrollen til vanlig DVD også? (Ja, sikkert dumt spørsmål) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den fungerer neppe. Grunnen er at denne bruker bluetooth men vanlige kontroller bruker IR Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Den fungerer neppe. Grunnen er at denne bruker bluetooth men vanlige kontroller bruker IR 9189391[/snapback] Haha, altså. Jeg mente når man ser vanlig DVD på PS3. Ikke på en annen spiller. Ble i tvil siden det står at det er en Bluray-kontroll. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fungerer på alt du kan gjøre med den vanlige spillekontrollen. Har ikke testa det, men jeg tror faktisk du kan spille med den og. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fungerer på alt du kan gjøre med den vanlige spillekontrollen. Har ikke testa det, men jeg tror faktisk du kan spille med den og. 9189516[/snapback] Sweeet. Da går man til innkjøp av en sånn en :] Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ehh fikk dette i mail fra Shg nå etter min bestilling: På tross av vår tidligere mail med leveringsdato er leveringstiden av dine varer fra vår leverandør, desverre blitt forsinket.. Sony PlayStation 3, 60G HD, Starter Pack 1 leveringsdato er ubekræftet. Betyr det at det blir enda lenger leveringstid? Noen andre som har fått dette? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 SHG.no har tragisk leveringstid på sine gråimporterte varer. Spesiellt på tver, men andre ting de ligger unaturlig billigere enn andre norske butikker på er også trøbbel deluxe. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hmm, nei nå skjønner jeg ingenting . Logget inn på kundesenter og der står det at de forventes 1-08. Men det er jo i dag Hehe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "forventes" er "vi har ikke peiling, men håper de kommer xxx". Det samme som "ubekreftet" i norge. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 SHG.no har tragisk leveringstid på sine gråimporterte varer. Spesiellt på tver, men andre ting de ligger unaturlig billigere enn andre norske butikker på er også trøbbel deluxe. 9190190[/snapback] Hehe, men trenger den som sagt ikke før den 10. så gjør ikke meg om jeg må vente frem til det Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva om du må vente til et stykke uti september da? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Da avbestiller jeg og løper ned på game og ser om jeg får skaffet meg en Eller evt. et annet sted... Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Takk for tipset om Blu Ray remote på Play! Lars Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall. Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en! Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall. Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en! Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem? 9191803[/snapback] Det er nok piratprodusert ps3 . Hehe, neida. Men er også ganske spent på når den kommer. Gleder meg ! Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Utrolig lav pris på dette produktet, lurer på hvordan de klarer å selge den til denne prisen? De kan ikke tjene mye på dette produktet hvertfall. Blir spennende å se når den eventuelt kommer! Skulle det ta for lang tid er det bare å avbestille siden jeg ikke har særlig dårlig tid med å få tak i en! Noen som har handlet på shg før som har noen erfaringer med dem? 9191803[/snapback] Det er nok piratprodusert ps3 . Hehe, neida. Men er også ganske spent på når den kommer. Gleder meg ! 9191841[/snapback] Skal se når den kommer så heter den "Paistation 3" med spillene "botorstorm" og "Resistance: Fall of Boy" og ekstra "Paistation" håndkontroll. Bare tuller! Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Begynner det å bli utsolgt for PS3 eller? Har ikke sett en nettbutikk som fortsatt har bundelen. Og på komplett f.eks. står det "Antatt leveringstid: 60 dager" Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Begynner det å bli utsolgt for PS3 eller? Har ikke sett en nettbutikk som fortsatt har bundelen. Og på komplett f.eks. står det "Antatt leveringstid: 60 dager" 9191898[/snapback] Platekompaniet har den! Til 6490 kroner vell og merke, nesten 1500 kroner over Shg (som ikke har den på lager enda) Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvis noen skulle være interessert, så selger en kar PS3 for 3300,- DKK på denne siden. Han hevder det er PAL-modeller. Aner ikke om han sender til Norge, men ville da tro det siden det er et firma som selger 20-30 stk av gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg