theck1 Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 Selv sverger jeg til denne: Rolex Submariner. 9083788[/snapback] Og hva i all verden har dette med trådstarters spørsmål å gjøre? Kan ikke folk lese hva han er ute etter, istedet for å komme med forslag som er atmosfæriske tall unna det trådstarter er ute etter? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2007 SvennAndre: De fleste klokkebutikker fører Police, Accent skal heller ikke være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Theck1, takk Xtra: var på en urmaker og tittet litt igår, så police avdelingen men var litt småskeptisk til klokkene. Var litt for "jålete" om du vil Men det var ikke så mange å velge imellom, så skal se litt på andre steder etterhvert. Fant forøvrig noen casio greier, men er litt skeptisk. Skal lete mer! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Hvorfor ikke gå for en digitalklokke fra feks. Casio eller Seiko? De skal du nok klare å finne for rundt tusenlappen og mange av de er meget holdbare. De fleste egner seg dog ikke til penere antrekk, men skal de brukes i militæret og hovedsaken er at de skal tåle en støyt, så er vel ikke det et problem. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Theck1, takk Xtra: var på en urmaker og tittet litt igår, så police avdelingen men var litt småskeptisk til klokkene. Var litt for "jålete" om du vil Men det var ikke så mange å velge imellom, så skal se litt på andre steder etterhvert. Fant forøvrig noen casio greier, men er litt skeptisk. Skal lete mer! 9087926[/snapback] De er litt jålete (Police klokkene), men de har andre klokker enn Glamour Square (som jeg har) og lignende klokker. De har en med skinnrem, tror den heter Matrix. Sjekk her: linky. Den er rimelig dyr da, men en meget stilig klokke. Ellers hvis du fortsatt vil ha noe til 500 kroner som er nøyaktige, kjøp deg et Casio/seiko digitalt ur. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Ja, har sett på Casio og slikt, men de har mest klokker i plastikk/tøy. De hadde noen casio i metall og slik som jeg vil ha, til en 700kroner som var både digital og vanlig urverk, men skal se litt mer først. Skeptisk til skinn/tøyreim. Vil ha metall all-the-way. Fant denne: Police Speedster Den var fet! Breil black steel Forøvrig den og, men en noe litt høyere pris, men ikke noe overdådig enda. Endret 17. juli 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Ja, har sett på Casio og slikt, men de har mest klokker i plastikk/tøy. De hadde noen casio i metall og slik som jeg vil ha, til en 700kroner som var både digital og vanlig urverk, men skal se litt mer først. Skeptisk til skinn/tøyreim. Vil ha metall all-the-way. Fant denne: Police Speedster Den var fet! Breil black steel Forøvrig den og, men en noe litt høyere pris, men ikke noe overdådig enda. 9089270[/snapback] Police Speedster var ikke så ille. Du er klar over at prisene er i GBP? Dvs Breil klokken koster 2000 kroner, mens Police Speedster koster 1500 kroner. Har du ombestemt deg angående pris? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Ja, ser jo selfølgelig GBP bak prisen 500 var aldri en grense, skulle starte der og se hvor jeg kommer, men den Police Speedster eller den Breil klokka blir det nok mest sannsynlig hvis pengene strekker til. Er fortsatt åpen til tips! Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 om du skal i militæret vil jeg anbefalle å ha lys på klokka gitt.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 17. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2007 Skeptisk til skinn/tøyreim. Vil ha metall all-the-way. Skal du bruke den i militæret, og da gjerne utendørs, anbefaler jeg deg til å ikke bruke metall-reim da det ikke egner seg i kulde. Du kan veldig fort få skader på huden når gradestokken synker ned mot 15-. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Jepp, men tøy suger til seg fuktighet som da blir å fryse til is. Så Men er ikke verre enn å legge klokka i lomma, om det skulle bli for jævlig. Jeg blir nok plassert bak rattet til en lastebil uansett. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Axcent het det klokkemerket, ikke accent. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2007 Aha, jeg skal ta en titt når jeg får sjangsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå