NeoGeo Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har bestilt meg komplett sitt uke tilbud en Seagate 120GB. Jeg skal ta ut mine 2 nåværende harddisker og bytte de ut med Seagaten. Det jeg lurer på er hva som er lurest. Jeg må få overført en del data som er på de hd'ene jeg har i nå. Er det letteste og sette i 120gb'ern formatere den og overføre, for så og rive ut de gamle hd'ene og innstalere windows på nytt? De gamle hd'ene skal i en annen maskin, så jeg har jo mulighet for og overføre via LAN, men det er kanskje litt treigere... Tips mottaks med evig takknemlighet Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 NeoGeo Ville montert disken og installer win på den og overføre all data du vil ha etter på. Men du kan få problemer med to active partisjoner med win på? Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Ja det var det jeg også lurte på. Kan jo kanskje formatere den ene disken som Windows ligger på først...bare litt kjipers hvis noe galt skulle skje isåfall. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 har en skoledisk, den putta jeg i maskinen hjemme for og installere noen ting (skoledisken har win2k adv server) hjemme har jeg win2kPRO, gjore bare skoledisken om til slave og det funket fint Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Mitt valg: partisjonere den nye disken og bruk Ghost eller DriveImage for å overføre systempartisjon. Da slipper man å reinstallere Windows. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 tror jeg ville gitt ghost en sjangse igjen da.......har god erfaring med det......... DriveImage har jeg aldri vert borti da så jeg uttaler meg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå