Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei. Har bestilt meg silikontastatur på usb.brando.com.hk, men får ikke sporinga til å virke... Varen ble sendt 2007-07-05. Noen som vet hvordan jeg kan spore det uten å gå via brando sin hjemmeside, og hvor lang tid tar det å få pakken ca? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Pakken kan ikke sores på posten før den er kommet inn i norge. Var det 7. mai eller 5. juli den ble sendt? Hvis det var 7. mai ville jeg tatt kontakt med butikken og forklart at du ikke hadde mottatt noe. Så regner jeg med de sender en ny.. Hvis ikke de gjør det, så stopper du korttransaksjonen.. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Mener å huske jeg fikk til pakkesporing på ei Hong Kong pakke for etpar år siden. Tror det var fra denne websiden; http://app1.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp Vær dog klar over at selv om selger har postaddresse HK, hender det at varene blir postet/sendt fra Kina, da fungerer ikke overstående pakkespor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå