Whoopy Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Er det noen er inne som veit om det går buss fra Spydeberg til Sandefjord? Takker for svar EDIT: Skrivefeil... Endret 14. juli 2007 av Whoopy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du må vel innom oslo, tror jeg. Uansett tar du bare bussen til Galleri oslo bussterminalen, og Østfoldbanen derifra til Spydeberg. Tar 42 minutter med TOG Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det går buss til Sandefjord fra Fredrikstad/Sarpsborg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Men da havner du tre kvarter unna spydeberg. Er et stykke gjennom skauen fra Fredrikstad til Spydeberg Tror toget er veien å gå Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Takk for svar Osse-Mon og Rs125 Men da kan vel denne egentlig bli stengt da jeg har fått svara jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå