nils_ Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har en 26" LCD-tv som jeg har koblet til pc'en med hdmi. Men jeg sliter med at jeg ikke får skjermen helt tilpasset bildet. Når jeg kjøre fullskjerm på en mediaavspiller så kommer deler av bildet utenfor skjermen, jeg er sikker på at jeg bruker riktig oppløsning og alt sånt. Jeg har akkurat samme problemet når jeg kobler den til en annen tv vi har med hdmi-inngang. Hvordan fikser jeg sånn at ting ikke havner utenfor når jeg kjører fullscreen? Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Jeg har en 26" LCD-tv som jeg har koblet til pc'en med hdmi. Men jeg sliter med at jeg ikke får skjermen helt tilpasset bildet. Når jeg kjøre fullskjerm på en mediaavspiller så kommer deler av bildet utenfor skjermen, jeg er sikker på at jeg bruker riktig oppløsning og alt sånt. Jeg har akkurat samme problemet når jeg kobler den til en annen tv vi har med hdmi-inngang. Hvordan fikser jeg sånn at ting ikke havner utenfor når jeg kjører fullscreen? 9074621[/snapback] Jeg gjetter på at du egentlig har et HDCP problem (High-Bandwidth Digital Content Protection). Har PC'en (les skjermkortet/DVD spilleren) du benytter HDCP støtte (mange skjermkort har foreløpig ikke slik HDCP støtte) ? Uten HDCP kan en oppleve en mengde forskjellige problemer, og jeg ser ikke bort ifra at problemet du beskriver er blandt disse. Det samme gjelder forøvrig om signalkilden (PC'en og motageren (skjermen) benytter forskjellige HDCP standarder. Lenke til kommentar
Digitalis Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Last ned siste versjon av Nvidia sitt kontrolpanel. Der er det mulig å justere skjermstørrelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå