moah Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei Jeg bestilte meg Creative soundblaster Audigy 2 platinum i dag! Noen som har noen erfaringer eller vet noe om dette kortet? Er det bra? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hehe er noen av det beste lydmessig kortet du kan få for en billig penge. Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har audigy 2 platinum .. supert kort .. får med Hitman2 og SofII, så du får jo med spill som er verdt halve prisen. Kortet er upåklagelig. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Har ikke platinum, men bare kortet, og er veldig fornøyd med det! Gikk fra gamle Live! kortet til Audigy 2 og hørte god forskjell på anlegget. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Helt enig med dere! Men platinum-delen(5.25" "dingsen") er vel helst for folk som driver seriøst med musikk? Det er iallefall det beste allround lydkortet der ute til den prisen. Hvis du driver seriøst med musikk så finnes det muligens noen ekstremt dyre som har flere muligheter, men hva vet vel jeg... Lenke til kommentar
moah Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Den dingsen som du putter i 5.25"brønnen går den i chieftec kabinettene? Får du att luka? Lenke til kommentar
MrJones Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Venter på Audigy 2 Platinum Ex jeg Jeg har Live Platinum med LiveDrive og luka på mitt chieftec går i alle fall igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå