Gå til innhold

Gainward GeForce 8600GTS

Gjest medlem-125302

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-125302

Dette ser greit ut. Er ikke så forferdelig farlig hvis viften bråker litt :). Har helst ikke lyst å bruke mer penger så håper dette blir et godt kjøp. Vil uansett merke ganske stor forskjell fra mitt nåværende Radeon X300 kort :blush:.

Takk for hjelpen folkens.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gainward sitt kort er ikke et dumt valg, leste på testen at den kan overklokkes en del, kjøleløsningen er bra og nokså stille. Men jeg ville allikevel valgt XFX vifteløse utgave selvom den ikke er overklokkvennlig, så slipper jeg å bekymre for at vifta samler til seg mye støv at den begynner å bråke eller ryke.

Test av Gainward 7950GT

XFX 7950GT test

Endret av Duqe
Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302

Har allerede bestilt Gainward kortet. Fant ikke XFX versjonen uten vifte i noen nettbutikk, untatt den som var brukt da. Gleder meg :D

Er det vanskelig å fjerne ATI-driverne og installere Nvidia-drivere?

Lenke til kommentar
Har allerede bestilt Gainward kortet. Fant ikke XFX versjonen uten vifte i noen nettbutikk, untatt den som var brukt da. Gleder meg :D

Er det vanskelig å fjerne ATI-driverne og installere Nvidia-drivere?

9084000[/snapback]

Gratulerer da :)

Det er ikke vanskelig nei, jeg pleier alltid å formatere for sikkerhets skyld men hvis du ikke gidder så anbefaller jeg deg å bruke dette programmet for å slette ati driverne og installere nvidia drivere klarer du selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...