Orjanp Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg brente en .bin fil på 821Mib på en cd plate på 700MB uten at jeg fikk noen feilmelding som sa at fila var for stor. Bruker Fantom CD til å brenne med. Cd'en fungerer fint iallefall i starten. Så jeg lurer på hvor stor .bin fila kan være før den ikke får plass på en 700MB stor cd? Lenke til kommentar
christt Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Om jeg tipper rett så var det en film du brente... SVCD eller VCD... Det har vært forklart på forumet før, men jeg husker ikke helt forklaringen. Det har i hvert fall med hvordan data'ne er lagret når de er i SVCD/VCD format. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Det var ikke en film fil, det var et spill. Har sett endel poster angående film problematikken, så det var jeg klar over. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det var ikke en film fil, det var et spill. Har sett endel poster angående film problematikken, så det var jeg klar over. Hvis du brant en .bin fil på cd'en så er ikke innholdet i bin-fila 850mb, den er en del mindre.. husker ikke helt åssen det der var, men i en binfil lagres også en del annen info.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 gjør du om bin. til iso. fil med f.eks. winiso vil du få en iso-fil på max 700mb Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Bin filer kan ofte vise mer enn det er fysisk plass til på en cd, men får riktig mengde data på selve CD'n.Hvis du brenne den er alt bra. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 11. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2003 Ok, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå