Gå til innhold

skal ha stereo

Anbefalte innlegg

Med tanke på at det meste av Hifi-utstyr skal vare opp mot 10-15 år kan jeg ikke si 1 år er så mye å skryte av ;)

Men så klart folk har forskjellig smak og for noen holder den seg lik fra de er 14 til de dør men da er det snakk om et virkelig mindretall. Men hvis det er noe man kan si helt sikkert så er det at man ikke skal ha CV i et for lite rom,syns selv det ikke er mye å diskutere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og til de som mener man blir fort lei av lyden i CV: Har hatt de i et år og syns det minst like morro å skru opp nå som når jeg fikk de. :p

9083066[/snapback]

Spilt mange minutter med de da 30-40 :tease:

9083675[/snapback]

Blir fort noen timer av gangen ja.

Lenke til kommentar
Nja,noe vil nok si C352 men jeg tror C325 kan gjøre nytten også. Syns fortsatt Cambridge er et godt valg om du ikke allerede har tatt en tur og bestemt deg for NAD.

9100764[/snapback]

Hvilken Camb. mener du er et godt valg da?

Lenke til kommentar

for 5-6000,- og med interesse for metal, vil jeg anbefale deg å lytte på Dali/Proson høyttalere. Begge merkene spiller meget godt til en liten penge. Forsterkermessig kommer du langt med NAD som drivverk, eventuelt Harman Kardon om du finner noe du har råd til. Mye watt pr krone her. Kabler trenger du ikke bekymre deg for. Rundt 10kr metern i enhver elektrosjappe fungerer utmerket. Cervin Wega vil jeg ikke anbefale til metal, men de spiller riktignok høyt. Så hvis du bare vil buldre så kjører du på! :)

Lykke Til!

:thumbup:

Lenke til kommentar
Forsterkermessig kommer du langt med NAD som drivverk, eventuelt Harman Kardon om du finner noe du har råd til. Mye watt pr krone her. Kabler trenger du ikke bekymre deg for. Rundt 10kr metern i enhver elektrosjappe fungerer utmerket. Cervin Wega vil jeg ikke anbefale til metal, men de spiller riktignok høyt. Så hvis du bare vil buldre så kjører du på! :)

9161754[/snapback]

[Pirkemodus]

Drivverk er vel ikke forsterkeri, men heller det komponentet som snurrer plater :)

Cerwin Vega, pass på V og W!

[/Pirkemodus]

Sånn generelt sett anbefaler jeg ikke CV til noe annet enn lydtrykk. De som har bedre ting å gjøre enn å hyle etter mer watt her og der og har stor interesse av å sprenge trommehinner så vel som høyttalerelementer liker det vel dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...