Akrabra Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Sorry ,fetter'n min er på besøk og det stopper her .Han skulle absolutt inn hit noe med at han får ikke til og lage konto her og masse sånn... Beklager så meget folkens! 10/10 for logikk atleast:) Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 På norsk... What? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 På norsk... What? Skjønner seriøst ikke noe av det fyren skriver! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 På norsk... What? Skjønner seriøst ikke noe av det fyren skriver! Not the only one Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Er totalt priceless kommentarer i det minste:) Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Er jo eit troll av dimensjoner. La dyret dø. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Herregud han pratet mye dritt. Skjønte ikke halvparten, og det man skjønte var tull og vås uansett. Skjerp deg!! Angående PixelJunk Monsters, så er det meget bra! Absolutt verdt 40 kr! Synd jeg ranker 4-5-6-7k plass etter hvert brett. Må nok øve Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 På norsk... Gz, du stempla deg selv nettopp som årets forumtroll allerede så tidlig på året. Skjønner ikke et snev at sammenhengen på de 4-5 siste innleggene dine. --- Uansett, noen som vet hva vi kan vente denne uken? Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Angående PixelJunk Monsters, så er det meget bra! Absolutt verdt 40 kr! Synd jeg ranker 4-5-6-7k plass etter hvert brett. Må nok øve Hoho, jeg og dama ligger på rundt 1k i co-op. We rock so hard. Jeg tror forøvrig ikke fyren er noe forumtroll. Jeg satser heller en femmer på at han er veldig ung, og enda mer uvitende. Endret 12. februar 2008 av Geofrank Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror forøvrig ikke fyren er noe forumtroll. Jeg satser heller en femmer på at han er veldig ung, og enda mer uvitende. ME2 Lenke til kommentar
Candey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg ler når jeg leser de siste postene her inne. Snart torsdag da, håper på flere demoer! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror forøvrig ikke fyren er noe forumtroll. Jeg satser heller en femmer på at han er veldig ung, og enda mer uvitende. ME2 Eller at han har et japansk tastatur Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror forøvrig ikke fyren er noe forumtroll. Jeg satser heller en femmer på at han er veldig ung, og enda mer uvitende. ME2 Eller at han har et japansk tastatur Hahahahaha Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Kinesisk faktisk ....... Geofrank jeg fant en link det går ann å bruke Playstation eye via remote connection. Endret 12. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) kødda bare ....(med at jeg har et kinesisk tastatur ) Sorry folkens... Se på tiden jeg poster, jeg er så trøtt at det meste av det jeg poster husker ikke selv at jeg har skrevet, har ultra-bigge søvnproblem hver kveld, så sorry. SKAL SKJERPE MEG Endret 13. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 kødda bare ....(med at jeg har et kinesisk tastatur ) Sorry folkens... Se på tiden jeg poster, jeg er så trøtt at det meste av det jeg poster husker ikke selv at jeg har skrevet, har ultra-bigge søvnproblem hver kveld, så sorry. SKAL SKJERPE MEG Bruk LITT mindre tid med din Playstation maskin og LITT mer ute i frisk luft om dagene. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå