Paystation Home Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det er ulovlig og kjøpe fra US Store du kan også v?re så uheldig at de sjekker opp adressen og da finner de ut at du har svindlet / lurt dem svarte-lister de kredittkorte dit fra alt som heter US Store ....Noen spørsmål ? Og det har du opplevd? Virker uansett ikke som om Sony bryr seg så veldig om at folk fra europa laster ned ting fra US store. Da Uncharted demoen først kom ut fungerte den ikke for de som hadde europeisk ps3. Altså de som hører til på EU store. Det endte med at de la ut en ny versjon, på US store, som også fungerte på PS3 fra EU. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Det er ulovlig og kjøpe fra US Store du kan også v?re så uheldig at de sjekker opp billing adressen og da finner de ut at du har svindlet / lurt dem svarte-lister de kredittkortet dit fra alt som heter US Store ....Noen spørsmål ? eg trur kansje han var litt ironisk.. Endret 10. februar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det er ulovlig og kjøpe fra US Store du kan også v?re så uheldig at de sjekker opp billing adressen og da finner de ut at du har svindlet / lurt dem svarte-lister de kredittkortet dit fra alt som heter US Store ....Noen spørsmål ? eg trur kansje han var litt ironisk.. Det kan hende, men det er ikke lett å merke ironi på nettet! En smiley hadde gjort seg dersom det var ironi... Får vente å se hva han sier! Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 De første Playstation 3'ene altså 60 GB'ene er amerikanske bare at de har skiftet på dvd og blu ray sperre osv det er også derfor PS2 emulatoren til 60 GB'ene er bedre en 80GB'ene sine bla bla laaaaang historie , men on topic Uncharted virket heller ikke for de i USA. Nei Sony bryr seg ikke så mye for at Playstation Store er et robot dataprogram til en nettbutikk som bare håver inn penger på små spill og game items så der er det vel ''who cares ?''. fikk ikkje mykje utav den posten din no gitt... Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) De første Playstation 3'ene altså 60 GB'ene er amerikanske bare at de har skiftet på dvd og blu ray sperre osv det er også derfor PS2 emulatoren til 60 GB'ene er bedre en 80GB'ene sine bla bla laaaaang historie , men on topic Uncharted virket heller ikke for de i USA. Nei Sony bryr seg ikke så mye for at Playstation Store er et robot dataprogram til en nettbutikk som bare håver inn penger på små spill og game items så der er det vel ''who cares ?''. huh? you lost me. Uncharted virket ikkje i USA? :S Endret 10. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Slett denne .... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Demoen funket for amerikanerene i USA. http://www.psu.com/Uncharted-demo-not-work...s--a1819-p0.php Endret 10. februar 2008 av GhostViper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 yes den funket i USA.. fetteren min som bor i USA sa det til meg når eg ringte han å finne ut om det funket siden det ikke funket hos meg.. og han sa at det funket helt greit og var fantastisk bra demo, og husker at jeg ble så sur og tenkte at det var problem med ps3en min! så der har du vel feil "playstationhome" Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den funket på 60 men ikke på 40... Feilen var jo at demoen hentet inn data fra en sti basert på regionen til konsollen. Derfor fungerte den ikke på europeiske maskiner. Det var i alle fall det utviklerne selv sa om saken. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den funket på 60 men ikke på 40... Hvis de har 40GB så må de ha impotert de ifra Europa, for så vidt eg vet så har ikkje de 40. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den funket på 60 men ikke på 40... Hvis de har 40GB så må de ha impotert de ifra Europa, for så vidt eg vet så har ikkje de 40. Jo, det har de. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den funket på 60 men ikke på 40... Hvis de har 40GB så må de ha impotert de ifra Europa, for så vidt eg vet så har ikkje de 40. Jo, det har de. My bad, eg visste ikkje bedre men har no ikkje hørt at det har vært problemer me uncharted på 40gb i usa. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Selfølgelig hadde de ikke problemer med den demoen i usa når vi hadde det, det var jo filmer og bilder ute fra glade amerikanere mens vi var hjemme og var frustrerte... Men så fikset de demoen sånn 2 dager etterpå... Forresten kommer everyday shooter til EU på torsdag... Endret 11. februar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Slett denne ... Endret 29. februar 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Sorry ,fetter'n min er på besøk og det stopper her .Han skulle absolutt inn hit noe med at han får ikke til og lage konto her og masse sånn... Beklager så meget folkens! Hæ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå