vegavnil Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja Lost Planet var overraskende bra! Vurderes... Men faller ikke inn i må-ha kategorien... Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Ja Lost Planet var overraskende bra! Vurderes... Men faller ikke inn i må-ha kategorien... Helt enig. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som har skjekka om det har kommet noe på US store? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 US er ikke oppdatert. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet om skydiving er verdt penga? Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som vet om skydiving er verdt penga? Tja... litt bedre enn ski-spillet er det i allefall. Har riktignok kun testa noen få hopp i enspiller-modusen. Grafikken er noksa pen. Motion-contoller styringa er så som så, men konseptet er friskt. Jeg har kasta bort 40 kroner på verre ting. Lenke til kommentar
Megaknut Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 hva er den greia med å oppgi både US og EU store? ER det mulighet for å koble til US store i stedet for EU store? hvordaN? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Det blir sluppet forskjellige ting i forskjellige land. US store har pleier for eksempel å få demoer før de dukker opp på EU store. For å få tilgang til andre "stores" må du lage en ny konto på PS3en og sette landet til den storen du vil ha tilgang til. Er et emne om det på forumet et sted. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Crash 3 Warped på US Store! Laster ned nå Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Tenkte litt på å kjøpe et Crash spill fra PSN. De er jo faktisk laget av Naugthy Dog, selskapet som lagde yndlings spillet mitt Jak and Daxter til PS2. Men hvilken av de 3(?) Crash spillene er å anbefalle? Noen av dem som kan ligne litt på Jak and Daxter i bane strukturen? Er det trygt å kjøpe fra US Store? Er jo ikke fra USA selv, da er det vel ulovlig? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Det beste er nok 3-ern. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, er det lovlig/trygt å kjøpe fra US Store? Blir det noe forskjell fra EU egentlig? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Funka fint når jeg kjøpe calling all cars hvertfall. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Lost planet demoen funker visst bare hvis man laster den ned fra JAP-Store... Den som ligger på US funker ikke... :S Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Ok, da blir det Crash Bandicoot. Fin hele morro det sikkert Endret 8. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, da blir det Crash Bandicoot 3 Wrapped. Fin hele morro det sikkert Warped?? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Lost planet demoen funker visst bare hvis man laster den ned fra JAP-Store... Den som ligger på US funker ikke... :S Jeg lasta ned fra US.. funker helt perfekt her. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Funker sikkert, var bare noe jeg så her:KILDE Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Mulig jeg venter med å kjøpe Crash. Er det noen sjanse for at Warped kommer på EU Store om ikke så lenge? Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2008 Funker sikkert, var bare noe jeg så her:KILDE funker ikke får meg, skjer akkurat det samme som står i linken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå