Paystation Home Skrevet 4. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2008 Hvilke Motorstorm Game item er best å kjøpe Double track pack eller devil's weekend . Håper på hurtig svar ... Takk til de som hjelper meg... Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Noen som vet hvor stor Theme Hospital fila er? Er dumt å kjøpe til PSP også har jeg ikke stort nok minnekort. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 PC-versjonen er 200 MB, så denne er vel ikke stort større. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hvilke Motorstorm Game item er best å kjøpe Double track pack eller devil's weekend . Håper på hurtig svar ... Takk til de som hjelper meg... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Hvilke Motorstorm Game item er best å kjøpe Double track pack eller devil's weekend .Håper på hurtig svar ... Takk til de som hjelper meg... Jada,du har postet denne før,Eg har Motorstorm,men har ikke lastet ned noen av de pakkene,Men eg tror og skal vertfall selv ta devils weekend....men du kan jo kjøpe BEGGE Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 5. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 Takk Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Double track pack er bare to korte baner (men de er raske og ganske morsomme) men ikke noen nye løp (passer best til time-trial eller online), Devil's weekend har en lang og ganske variert bane og flere løp som bruker banen (som i Coyote Revenge) og man kan vinne en ny bil hvis man vinner alle løpene. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 I følge den franske nettsiden Jeuxfrance kommer det visst en multiplaeyer demo av Lost Planet på PSN Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 fett, men er ikke lost planet det spillet som kom ut på xobx for 4-5mnd siden?, er dette 2'ern?, eller bare en port? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 fett, men er ikke lost planet det spillet som kom ut på xobx for 4-5mnd siden?, er dette 2'ern?, eller bare en port? En port. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 fett, men er ikke lost planet det spillet som kom ut på xobx for 4-5mnd siden?, er dette 2'ern?, eller bare en port? Prøv for over 1 år siden Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Da er Lost Planet ute på JAP PSN... Så kommer jo Sky Dyving til US idag,det skal jeg lett ha. Endret 7. februar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
redrazor Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Dagens oppdatering på EU-store: Game: Go! Skydiving: 4.99 € £3.49 Trailer: Pixeljunk Monster Lost Planet(UK only) Content: Motostorm - Painting of celebrating Chinese New Year. Demo: Conflict: Denied Ops Turok(only UK LINK Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Er US Store oppdatert? Sånn ca. når på dagen skjer det? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Tror mellom 8-12(vår tid) er vanlig for US... (?) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som har prøvd skydyving enda? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Lost Planet (PS3) Demo og Patapon (PSP) Demo på JP-store. Lost Planet er engelsk, mens Patapon er på Japansk. Finner fint frem på den også tho. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Litt forskjellig snacks ser jeg Den Turok-demoen skulle jeg gjerne testa, så får laste ned den fra UK (må nok lage en ny account,ja), den jeg lastet ned forrige uke funket ikke GRR, og det gjorde heller ikke den ATV-demoen Blir frustrert! Lost Planet blir gøy å teste. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Flere som har problemer med Def Jam demoen? Er spillet noe bra egentlig? Lenke til kommentar
Candey Skrevet 7. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2008 Dæven, Lost Planet var fett! Lurer på hvordan spille i seg selv er. Og hvordan story moden er. Når i februar kommer dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå