Haansi Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Etter det jeg har lest, var "The Club"-demoen ikke verdt nedlastingen. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Etter det jeg har lest, var "The Club"-demoen ikke verdt nedlastingen. Det er sant. Hadde skikkelig forventninger til det, men avsluttet demoen rimelig kjapt. Søppel. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er sant. Hadde skikkelig forventninger til det, men avsluttet demoen rimelig kjapt. Søppel. samme her, trodde det skulle være dritbra, men det var jo bare dritt... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Det er sant. Hadde skikkelig forventninger til det, men avsluttet demoen rimelig kjapt. Søppel. samme her, trodde det skulle være dritbra, men det var jo bare dritt... Ja, hadde vært kult om de hadde vridd det litt mer i UFC/fight club stil med heftig next gen grafikk, men det feilet de altså på. rett og slett et latterlig skytepill. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 ja så ganske bra ut.. men tror jeg lar det være takk! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) turok var ikke veldig gøyt, ganske dårlig egentlig. Enig! Hva skjer med AI på dinosaurene? Når det er 3 av dem som har fått meg mot et hjørne, så snur de bare og går sin vei. Hva er det? Endret 18. januar 2008 av qweac Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 turok var ikke veldig gøyt, ganske dårlig egentlig. Enig! Hva skjer med AI på dinosaurene? Når det er 3 av dem som har fått meg mot et hjørne, så snur de bare og går sin vei. Hva er det? hehe..intresant poeng..Velociraptorer var flokk dyr som var veldig gode på å jobbe ilag med å lure byttet... ser ut som utviklerene må åpne leksikonet å lese litt... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 turok var ikke veldig gøyt, ganske dårlig egentlig. Enig! Hva skjer med AI på dinosaurene? Når det er 3 av dem som har fått meg mot et hjørne, så snur de bare og går sin vei. Hva er det? hehe..intresant poeng..Velociraptorer var flokk dyr som var veldig gode på å jobbe ilag med å lure byttet... ser ut som utviklerene må åpne leksikonet å lese litt... Får satse på at fullversjon fikser mye av feilene i demoen da Lenke til kommentar
garnok Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 ooooo flere guitarhero packs gleder seg til jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Guitar hero packene var kjedelige, lyst på mer foo fighters jeg Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Håper inderlig at PAIN kommer på neste oppdatering. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 turok var ikke veldig gøyt, ganske dårlig egentlig. Enig! Hva skjer med AI på dinosaurene? Når det er 3 av dem som har fått meg mot et hjørne, så snur de bare og går sin vei. Hva er det? Det er realistisk AI de har gått for. Har du noen gang sett hjernen til en dinosaur? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 At de har liten hjerne betyr ikke at de snur å går fra ett potensielt bytte. De jakter på instinkter og dreper på instinkter,og det er INGENTING som tilsier at de skal bare snu og tusle vekk fra ett bytte etter de tom i flokk har fått byttet opp i ett hjørne,liten hjerne eller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Håper inderlig at PAIN kommer på neste oppdatering. kan du ikke bare kjøpe det fra US kontoen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) At de har liten hjerne betyr ikke at de snur å går fra ett potensielt bytte. De jakter på instinkter og dreper på instinkter,og det er INGENTING som tilsier at de skal bare snu og tusle vekk fra ett bytte etter de tom i flokk har fått byttet opp i ett hjørne,liten hjerne eller ikke. Tror det var ironi! Endret 18. januar 2008 av Rasch Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 At de har liten hjerne betyr ikke at de snur å går fra ett potensielt bytte. De jakter på instinkter og dreper på instinkter,og det er INGENTING som tilsier at de skal bare snu og tusle vekk fra ett bytte etter de tom i flokk har fått byttet opp i ett hjørne,liten hjerne eller ikke. Tror det var ironi! Jeg slenger inn en femmer på "religiøs fornektelse". Lenke til kommentar
henky Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 noen som vet når dmc4 demo evt kommer ut? mulig det har vært diskutert tidligere her.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Tror dere vi vil se en demo av dette Batllefield spillet som snart kommer? Noen som har en liste over alt innhold på JP store? Har prøvd å google det, men finner ikke noe. Please Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Tror dere vi vil se en demo av dette Batllefield spillet som snart kommer? Noen som har en liste over alt innhold på JP store? Har prøvd å google det, men finner ikke noe. Please Det var jo en demo av BF:MC2, så kanskje, håper det! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Tror nok ikke det kommer noen BF:BC-demo. Da hadde vi nok hørt noe om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå