jatta Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Noen som vet om DMC demoen kommer ut samtidig til us og eu store? Ser at det står comming soon flere steder. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Har også hørt at ps3 skal få xbox live'ish nettjeneste (venne invitering på tvers av spill osv) noen som vet noe om det?Kanskje (om) det kommer med home (Bare for å spekulere altså) Hører ikke hjemme i denne tråden, men ja, det stemmer nok muligens. Man får det hvertfall i home og med all sannsynlighet går det an å gjøre utenom home også. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Rykte Her er litt rumored content, bare spekulasjoner altså... Fifa street 3 demoen er jo på live nå, kanskje vi får den? Endret 17. januar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 kommet noen Turok demo hit enda? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Turok demo kommer 7.Feb KILDE Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Kan meddele at demoen fikk meget blandet kritikk inne på 360-avdelingen, så ikkje ha for høge forventninger. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 ville ikkje ha sittet oppe å vente på turok demoen for å sei det sånn.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Demo's Title: NBA 08 Price: Free Title: Fifa Street 3 Price: Free Trailers GT5 Prologue trailer Brother in arms trailer Borderlands debut trailer Cloverfield movie trailer Guitar Hero III song packs Title: Warner Track Pack Price: £3.99 Info: Linkin Park , no more sorrow - Mastodon, sleeping giant - The Used, Pretty handsome awkward Title: Die fantastischenvier pack Price: £1.49 Info: Emtin Was Wir Saen, Emtin Was Wir Saen Title: Extreme oduro-sopayaso pack Price: £1.40 Info: Extreme oduro, sopayaso Title: Trust-Anti social single Pack Price: £1.49 Info: Trust, Anti Social Add-on content Title: Folklore -Visions of the tower pack Price: £1.49 Info: The Magic of Folklore lives on... Continue the awe-inspiring adventures of Ellen and Keats with this download pack, which contains four additional side quest Dette er EU store Jepp, Fifa street 3 demoen kom... Endret 17. januar 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Er Turok ute på PS3? Leste noe om det på denne side. http://www.planb.no/spill/article.php?id=1200578070 Demo's Title: NBA 08 Price: Free Title: Fifa Street 3 Price: Free Trailers GT5 Prologue trailer Brother in arms trailer Borderlands debut trailer Cloverfield movie trailer Guitar Hero III song packs Title: Warner Track Pack Price: £3.99 Info: Linkin Park , no more sorrow - Mastodon, sleeping giant - The Used, Pretty handsome awkward Title: Die fantastischenvier pack Price: £1.49 Info: Emtin Was Wir Saen, Emtin Was Wir Saen Title: Extreme oduro-sopayaso pack Price: £1.40 Info: Extreme oduro, sopayaso Title: Trust-Anti social single Pack Price: £1.49 Info: Trust, Anti Social Add-on content Title: Folklore -Visions of the tower pack Price: £1.49 Info: The Magic of Folklore lives on... Continue the awe-inspiring adventures of Ellen and Keats with this download pack, which contains four additional side quest Dette er EU store Jepp, Fifa street 3 demoen kom... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Turok er ute på US kontoen nå.. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 US Playstation Store Update: Games/Demos: Mesmerize: Trace Tori Emaki Turok Demo FIFA Street 3 Demo Downloadable Content: MotorStorm Double Track Pack Rock Band Songs Blast Factor Bundle Trailers: PixelJunk Monsters Lost Planet Brothers in Arms: Hell’s Highway Dynasty Warrior’s 6 Syphon Filter Combat Ops Borderlands European Playstation Store Update: Games/Demos: -Actua Tennis (France only) -FIFA Street 3 Demo -NBA ‘08 Demo Downloadable Content: -Folklore- Visions of the tower Guitar Heros III: -Antisocial -Die Fantastichen vier -Extremoduro - So Payaso -Warner pack Trailers: -Brothers In Arms Hell’s Highway -Borderlands -GT5 Prologue Other: -Call of Duty 4 theme (France only) Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Turok er ute på US kontoen nå.. Hmm... Rart... ser den ikke jeg... Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Enda ingen shivering isles for EU PSN. Hvorfor tar det så lang tid? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Finner ikke noen US update jeg... :\ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 US update Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 US update Bare jeg som ikke finner disse tingene inne på US store? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Bare jeg som ikke finner disse tingene inne på US store? Nei, jeg finner det ikke jeg heller... Lenke til kommentar
master_al Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Bare jeg som ikke finner disse tingene inne på US store? Nei, jeg finner det ikke jeg heller... Ikke noe her heller Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Bare jeg som ikke finner disse tingene inne på US store? Nei, jeg finner det ikke jeg heller... Ikke noe her heller Nå er det på plass. Laster ned Turok nå. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 ja fant alt akkurat midnatt... turok var ikke veldig gøyt, ganske dårlig egentlig .. fifa street 3 var kjempetidig designs på gleder meg til brothers in arms jeg forresten, jeg så en "club" demo et eller annet sted.. men den var utrolig stor, sånn 1.7 GB.. har ikke plass til det nå og har helst ikke lyst å slette noe, men er det noen som har prøvd det og kan si om den var god og verdt nedlastingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå