Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan er dette Crash Bandicoot spillet som ligger på EU Store? Det er mulig å kopiere det over på PSP minnekortet ikke sant? Er grafikken helt forferdelig? Dårligere enn N64 grafikk?

Kan du forklare meg hva "N64 grafikk" er?

Hvis du kun bryr deg om grafikk, bør du ikke kjøpe det nei..

For min del, mener jeg at det er blant de beste spillene som er laget. Kjøpte det for noen uker siden, og spiller det på PSP hver gang jeg har ledig tid.

Lenke til kommentar

Nei nei, jeg mente at N64 grafikk er "bra" til å være et gammelt nedlastbart spill. Har ikke peiling på PS1 spill, ante derfor ikke hvordan grafikken var. Har bare hørt at PS1 hadde svakere/dårligere grafikk enn N64. Er på ingen måte så veldig opptatt av grafikk når det gjelder sånne spill, bare det ikke ser ut som grøt på skjermen er det vel greit for meg. Spessielt når spillet ikke koster mere enn 40kr.

Lenke til kommentar

Er litt forvirret etter disse updates'a til Motorstorm.

Spillet er kjøpt som sone 1, men jeg har lastet ned maps i fra EUstore. Trodde ikke det skulle by på problemer ved install. Fikk riktignok installert den med Time Attack, men denne var gratis lell, så det har kanksje noe med at jeg prøvde å kjøre EU-installs på et US-spill?

Installen lar seg hvertfall ikke gjøre, hverken i XMB eller inni Motorstorm.

Fikk vel egentlig aldri den Time Attack modusen heller.

Hmmm, er dette første gangen Sony har eid meg mtp å kjøpe disse "sonefrie" spilla fra utlanda? Trodde det bare gjaldt online gaming..

Lenke til kommentar
Ingen som vet, men tror de sa at det skulle komme en beta på nyåret, altså januar som vi er i, men det har vi ikke sett noe av :( Snakker ikke om nyåret 2009 :)

Har også hørt at ps3 skal få xbox live'ish nettjeneste (venne invitering på tvers av spill osv) noen som vet noe om det?

Kanskje (om) det kommer med home :hmm: (Bare for å spekulere altså)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...