Tor Rasmussen Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg kjøpte Crash Bandicoot 2 på US store i går . Det som suger er at det blir svart hvitt hos meg. Har en gammel tv som ikke støtter usa ting og tang Jeg er rimelig overbevist om at hvis du har scart-inngang på din tv, så vil en EKTE rgb-kabel gi deg farger, selv på USA/JPN-ting. http://www.gameroom.no/component/page,shop...mart/Itemid,26/ Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Noe av det du skrev nimrad har vært der en stund da. Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 Er det mulig å få tilgang til US Store via PC? Har ikke PS3, og må derfor bruke PC til å overføre spill fra butikken. US store ligger på nett ja... men er det lov å spørre hva du skal med innholdet der når du ikke har PS3? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2008 skal vell ha det til psp da? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 12. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2008 skal vell ha det til psp da? Stemmer bra det. Tenkte det var litt logisk Noen som kan linke? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvordan er dette Crash Bandicoot spillet som ligger på EU Store? Det er mulig å kopiere det over på PSP minnekortet ikke sant? Er grafikken helt forferdelig? Dårligere enn N64 grafikk? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Hvordan er dette Crash Bandicoot spillet som ligger på EU Store? Det er mulig å kopiere det over på PSP minnekortet ikke sant? Er grafikken helt forferdelig? Dårligere enn N64 grafikk? Kan du forklare meg hva "N64 grafikk" er? Hvis du kun bryr deg om grafikk, bør du ikke kjøpe det nei.. For min del, mener jeg at det er blant de beste spillene som er laget. Kjøpte det for noen uker siden, og spiller det på PSP hver gang jeg har ledig tid. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Nei nei, jeg mente at N64 grafikk er "bra" til å være et gammelt nedlastbart spill. Har ikke peiling på PS1 spill, ante derfor ikke hvordan grafikken var. Har bare hørt at PS1 hadde svakere/dårligere grafikk enn N64. Er på ingen måte så veldig opptatt av grafikk når det gjelder sånne spill, bare det ikke ser ut som grøt på skjermen er det vel greit for meg. Spessielt når spillet ikke koster mere enn 40kr. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Har bare hørt at PS1 hadde svakere/dårligere grafikk enn N64. Kødder du??? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, men å ha hørt det et sted. Er det bare tull? Som sagt er jeg helt grønn på PS1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Det er vel litt vanskelig å si hvilken av de konsollene som har best grafikk siden de viser veldig forskjellig grafikk. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2008 Crash bandicoot ser veldig bra ut på PSP-skjermen Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 N64 gruset jo PS1 grafikk-messig. Det fins det da ingen tvil i verden om. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 N64 gruset jo PS1 grafikk-messig. Det fins det da ingen tvil i verden om. Uten tvil! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2008 no blei n64 lansert 2 år etter ps1 og då så det er kansje ikkje rart att den var hvassere..men det er vel poenget til dei fleste innpå her.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Er litt forvirret etter disse updates'a til Motorstorm. Spillet er kjøpt som sone 1, men jeg har lastet ned maps i fra EUstore. Trodde ikke det skulle by på problemer ved install. Fikk riktignok installert den med Time Attack, men denne var gratis lell, så det har kanksje noe med at jeg prøvde å kjøre EU-installs på et US-spill? Installen lar seg hvertfall ikke gjøre, hverken i XMB eller inni Motorstorm. Fikk vel egentlig aldri den Time Attack modusen heller. Hmmm, er dette første gangen Sony har eid meg mtp å kjøpe disse "sonefrie" spilla fra utlanda? Trodde det bare gjaldt online gaming.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Hva i helv...? Jeg visste ikke at Snakeball allerede har kommet? Går tydeligvis an å kjøpe det igjennom demoen. Noen som har kjøpt og testet? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Kanskje vert spurt før men gadd ikke lese hele tråden; når kommer Home? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Ingen som vet, men tror de sa at det skulle komme en beta på nyåret, altså januar som vi er i, men det har vi ikke sett noe av Snakker ikke om nyåret 2009 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Ingen som vet, men tror de sa at det skulle komme en beta på nyåret, altså januar som vi er i, men det har vi ikke sett noe av Snakker ikke om nyåret 2009 Har også hørt at ps3 skal få xbox live'ish nettjeneste (venne invitering på tvers av spill osv) noen som vet noe om det? Kanskje (om) det kommer med home (Bare for å spekulere altså) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå