Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nyheter på PSN EU&US Store

Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tar det opp her selv om det kanskje er litt OT:

Jeg klarte å slette Super Stardust HD i helga. Er det noen måte jeg kan få det tilbake uten å kjøpe det på nytt?

Se om det ligger i "Download List", man skal få max 5 nedlastinger av det kjøpte spill på PSstore ( Tror jeg ).

Du kan laste ned så mange ganger du vil, men du kan bare bruke det på 5 aktiverte maskiner.

Lenke til kommentar

Skjønte ikke en skjit av det spillet, men det virker som det er mange RPG elementer i det, så jeg håper det

blir oversatt etterhvert. Klarte i alle fall å banke en stakkar som sto å krangla med ei geishatøs, lol :D

Demoen laster man ned i to deler, i den ene går man rundt i byen,

mens den andre er et slags "flørte" minigame som er fullstendig umulig siden man

ikke vet hva man sier til henne.

(EDIT: Er visstnok en del flere minigames i denne delen av demoen også.)

Men alt i alt kan det jo bli kult. Satser på de ikke bruker så lang tid på oversettinga.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

@ mads182

Du lager den på din PS3. Først lager du en ny bruker, husk og velg master account.

Fyll inn personlig data, men registrer hjemlandet som USA, og en random adresse som du sikkert finner på yellowpages.com (Også fra USA). Du trenger en annen e-post konto for å registeret denne siden PSN kontoen er knyttet opp mot E-post konti.

Når du har laget den kontoen kan du logge deg på US PSN Store.

Håper det er forstårlig. :)

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...