iNTEGRALiS Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg tar det opp her selv om det kanskje er litt OT: Jeg klarte å slette Super Stardust HD i helga. Er det noen måte jeg kan få det tilbake uten å kjøpe det på nytt? Se om det ligger i "Download List", man skal få max 5 nedlastinger av det kjøpte spill på PSstore ( Tror jeg ). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Yakuza 3 demo på japansk PSN Store Endret 7. januar 2008 av Mala Lenke til kommentar
Trilithion Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg tar det opp her selv om det kanskje er litt OT: Jeg klarte å slette Super Stardust HD i helga. Er det noen måte jeg kan få det tilbake uten å kjøpe det på nytt? Se om det ligger i "Download List", man skal få max 5 nedlastinger av det kjøpte spill på PSstore ( Tror jeg ). Du kan laste ned så mange ganger du vil, men du kan bare bruke det på 5 aktiverte maskiner. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Yakuza 3 demo på japansk PSN Store Skjønte ikke en skjit av det spillet, men det virker som det er mange RPG elementer i det, så jeg håper det blir oversatt etterhvert. Klarte i alle fall å banke en stakkar som sto å krangla med ei geishatøs, lol Demoen laster man ned i to deler, i den ene går man rundt i byen, mens den andre er et slags "flørte" minigame som er fullstendig umulig siden man ikke vet hva man sier til henne. (EDIT: Er visstnok en del flere minigames i denne delen av demoen også.) Men alt i alt kan det jo bli kult. Satser på de ikke bruker så lang tid på oversettinga. Endret 7. januar 2008 av XDamage Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Takk for infoen. Skal prøve det senere i kveld. Edit: Gikk inn i downloadlist og det var bare å laste ned på nytt derfra. Endret 8. januar 2008 av Monkeyboy Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Går det ann å laste ned GT5: Prologue eller en demo til det? Fant bare GT5 HD. Hvor finner jeg det i såfall? Endret 7. januar 2008 av mads182 Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 GT5: Prologue demo var på den japanske PS store. Nå er den ikke lenger der. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) Er Home ute i USA? Hørte noen rykter Edit: Var visst bare noe tull Endret 7. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Har noen forsøkt Yakuza3 demoene pra JapPSN? Jeg installerer en nå.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2008 Står om det litt lenger her oppe.. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Står om det litt lenger her oppe.. Ah.. Der ja.. Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hva er forskjellen på EU og US Store? Hvordan kan jeg få tilgang til de tingene som er på US store? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Hva betyr dette: (for PS3™/PSP®)? At det virker på begge eller bare en av dem? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 US Store har flere ting å tang og tingene kommer tidligere på Jap og US store enn på EU store. Du bare lager deg en US account på samme måte som du lagde EU account. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Hva betyr dette: (for PS3™/PSP®)? At det virker på begge eller bare en av dem? Begge! Endret 9. januar 2008 av Haansi Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Du kan bruke denne addr: SCEE Technology Group 13 Great Marlborough Street London W1F 7HP United Kingdom Eller denne: 550 madison avenue new york new york 10022 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hva får vi i dag tro? Lenke til kommentar
Manet Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg håper på PAIN, crash bandicoot 2 og tony hawk 2 Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor kan jeg lage meg en ny konto i tillegg til min eksisterende osv. ? En amerikansk konto for å få tilgang til de tingene som ligger på US-Store, ikke sant? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) @ mads182 Du lager den på din PS3. Først lager du en ny bruker, husk og velg master account. Fyll inn personlig data, men registrer hjemlandet som USA, og en random adresse som du sikkert finner på yellowpages.com (Også fra USA). Du trenger en annen e-post konto for å registeret denne siden PSN kontoen er knyttet opp mot E-post konti. Når du har laget den kontoen kan du logge deg på US PSN Store. Håper det er forstårlig. Endret 10. januar 2008 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå