Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Here comes the first update for year 2008. The US PSN Store was skipped last week by Santa, let's see if we've been naughty or nice.

 

North America

Game Demo

NFL Tour

Game Add-on

Rock Band

Lynyrd Skynyrd - Gimme Three Steps $1.99

Black Crowes - Hard to Handle $1.99

Rush - Limelight $1.99

30 Seconds to Mars

Attack $0.99

The Kill $0.99

 

All American Rejects

Dirty Little Secret $0.99

Move Along $0.99

The Sounds - Song with a Mission $0.99

Guitar Hero III

Trust - Antisocial $2.49

 

Emtem Was Wir Saen - Emtem Was Wir Saen $2.49

Extremoduro - So Payaso $2.49

 

Warner / Reprise Track Pack $6.25

 

Linkin Park - No More Sorrow

Mastodon - Sleeping Giant

The Used - Pretty Handsome Awkward

Need For Speed: PROSTREET (These are dated wrong, shows Dec. 20, 2007)

 

Chevrolet Camaro Concept $2.49

Ford GT $2.49

BMW E92 M3 $2.49

Dodge Viper SRT/10 $2.49

Shelby GT500 $2.49

Lancer Evolution X $2.49

Chevrolet Z06 $2.49

Game Trailer

Gran Turismo 5 prologue Launch

 

 

Europe / Australia

 

Game Add-on

Folklore - Fear in the Night Pack £1.49

Game Trailer

Devil May Cry 4 Final

 

It looks like Asia has been skipped by the PSN elves this week. $11 for Rock Band songs and $13.75 for GHII songs!

 

KILDE

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må si jeg ble meget skuffet av Gran Turismo 5 demoen. Grafikken i spillet var langt nær så pen som i alle videoene av spillet, i tillegg til flere andre ting som trakk ned. Får håpe ferdig utgaven kan tilby bedre grafikk, ellers går pengene mine til noe annet.

Grafikken er da fantastisk i Prologue.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en GT5 Prolouge demo kommer på US/EU store noen gang?

Jeg lastet den ned fra US store i går, men den var litt "bortgjemt"- tror dessuten den lå i feil kategori (video).

Man får 10 biler å rutte med, men kun én bane.

 

 

Må si jeg ble meget skuffet av Gran Turismo 5 demoen. Grafikken i spillet var langt nær så pen som i alle videoene av spillet, i tillegg til flere andre ting som trakk ned. Får håpe ferdig utgaven kan tilby bedre grafikk, ellers går pengene mine til noe annet.

Grafikken er da fantastisk i Prologue.

Jeg syntes grafikken var bedre og mer "levende" i NFS prostreet.

Lenke til kommentar
Noen som vet om en GT5 Prolouge demo kommer på US/EU store noen gang?

Jeg lastet den ned fra US store i går, men den var litt "bortgjemt"- tror dessuten den lå i feil kategori (video).

Man får 10 biler å rutte med, men kun én bane.

 

 

Må si jeg ble meget skuffet av Gran Turismo 5 demoen. Grafikken i spillet var langt nær så pen som i alle videoene av spillet, i tillegg til flere andre ting som trakk ned. Får håpe ferdig utgaven kan tilby bedre grafikk, ellers går pengene mine til noe annet.

Grafikken er da fantastisk i Prologue.

Jeg syntes grafikken var bedre og mer "levende" i NFS prostreet.

For det første er ikke det GT5 Prologue-demoen, men GT HD. Det er noe helt annet.

 

GT5 prologue demoen har aldri vært på US-store, og vil sannsynligvis ikke dukke opp der heller.

 

Etter min mening er grafikken i GT5 Prologue en hel liga over grafikken i ProStreet. Spiller du på SD-TV?

Lenke til kommentar

"Download Gran Turismo HD Concept to experience the latest version of Gran Turismo, featuring HD graphics and the next-generation driving physics engine."

 

Så GT HD concept og GT5 er to helt forskjellige spill, hvor HD har dårligere grafikk?

 

Jeg syntes som sagt ikke grafikken var til å gispe over i HD concept. Jeg spiller forøvrig på en 32" hdtv med hdmi fra konsoll til tv.

 

Når du mener at grafikken var en hel liga over nfs, tar du utgangspunkt i trailere og teasere som er sluppet ut, eller har du faktisk spilt GT5?

Lenke til kommentar

Ja, HD Concept er noe helt annet. Den "demoen" ble sluppet for lenge siden, og representerer ikke GT5 på noen måte.

 

Ja, jeg har prøvd både GT5 Prologue og NFS ProStreet på PS3. Jeg gjør selvfølgelig mine vurderinger utifra det, og ikke utifra videoer. Har begge spillene selv. Prologue bestilt fra Japan.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig blir grafikken lik, GT HD er en "showcase" for hvordan, akkurat, grafikken blir. Om noe blir forandret mot den endelige utgaven er det detaljnivået, noe som kanskje lurer enkelte til å tro at grafikken blir bedre. Klart, noen andre forandringer blir selvsagt også gjort, men å si at GT HD ikke presenterer GT5 blir feil. Av det som ikke er representativt er fysikk, lyd ol.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig blir grafikken lik, GT HD er en "showcase" for hvordan, akkurat, grafikken blir. Om noe blir forandret mot den endelige utgaven er det detaljnivået, noe som kanskje lurer enkelte til å tro at grafikken blir bedre. Klart, noen andre forandringer blir selvsagt også gjort, men å si at GT HD ikke presenterer GT5 blir feil. Av det som ikke er representativt er fysikk, lyd ol.

 

Har du sjekket selv da :p

 

Det er ganske så store forskjeller her og der på GTDH og Prologue. Kanskje ikke på bilene, men på banene. Sjekk Eiger banen som er både i prologue og i GT HD.

Lenke til kommentar

Som jeg sa, detaljnivået blir selvsagt endret frem til produktet er sluttstilt. Ja, det ser bedre og bedre ut, men GT HD Concept er og forblir en tech demo som ble utgitt for å vise hvordan neste generasjons Gran Turismo ville se ut på PS3. I utgangspunktet var det meningen at GT HD skulle være GT4 i HD, men dette ble skrapet til fordel for en tidlig tech demo av GT5.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...