LucarioX Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ok, fikk prøvd det nå ^^ Virker som et solid spill. Men er det bare sånne by/futuriske baner eller er det noen natur steder også? Mener å ha sett bilder av et jungen lingnende sted med dinosaurer. Endret 30. desember 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Ok, fikk prøvd det nå ^^ Virker som et solid spill. Men er det bare sånne by/futuriske baner eller er det noen natur steder også? Mener å ha sett bilder av et jungen lingnende sted med dinosaurer. Er en del flere baner ja! forskjellige typer. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Bare jeg som ikke kommer inn på PSN nå? Akrabra: Hehe, hvordan baner da? Er det baner fra alle slags elementer? Sjø baner, lava baner, skog baner osv ..? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er mest typisk space shuttles, jungel!=) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Ok, må ta en nærmere titt på spillet. Er en stor fan av Jak & Daxter serien og hadde liksom håpet på noe som kunne minne litt. Blir liksom ikke helt det samme med Ratchet og Uncharted da, selvom og begge spillene ser veldig lovende ut Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Må du ha amerikansk mail for å lage US acount? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Nei, det er kun am. postadresse du trenger(dersom det ikke var det du mente). "Amerikansk" e-post er det vel ingenting som heter... Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Er bare å ta et navn "ps3erbest"@spam.la Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Uncharted: Drake's Fortune virker veldig bra! Har prøvd meg litt på demoen. Herlig grafikk! Men et lite spørsmål. Har kommet til et sted i demoen der det er noen gamle "ruin" lignende greier. Var mange slemme folk der jeg tok, men hva skal jeg etter det? Er demoen ferdig? Finner ikke mer å gjøre der liksom Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Du må klatre opp på noen av ruinene, er ikke helt sikker på hvor du er. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 For å komme meg til det det stedet jeg er nå hoppet jeg over til en slags mose grønn vegg og slapp meg forsiktig ned. Her nede var det fullt av folk som ikke likte meg så godt virket det som. Tror jeg har tatt alle disse. Nå er jeg på dette ruin område. Har ikke funnet noe sted å klarte opp tror jeg. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 hvis du står fast så kan du stå i ro, etter en stund kommer det opp et ''trykk L2'' ikon, er ikke sikker på omd et gjør det på demoen da.. Ihvertfall, med dette kan du få hint om hvor du skal. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Takk, fant det ut nå. Kom gjennom hele demoen. Er den banen du får prøve første bane i spillet? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Nei er ikke det =) Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som vet hva vi får i morgen? Endret 2. januar 2008 av Triiiip Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Kommer det oppdatering til PSS imorgen? Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Japp, er da vanlig det på torsdager, som regel natt til fredag på den amerikanske. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Blir spennende og se ka årets første oppdatering e ja Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Takk, fant det ut nå. Kom gjennom hele demoen. Er den banen du får prøve første bane i spillet? Hvis du likte demoen kommer du til å like spillet! Den banen de har lagd demo av er chapter 3 eller noe sånt. Sikkert siden de ikke vil spoile storyen. Men den banen er seriøst ment den nest kjedeligste i hele spillet synes jeg. Det eneste jeg synes var kjedeligere var noe puzzle solving i en labyrint for å ikke spoile for mye. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Ah, fikk nesten lyst på spillet nå Er det mange baner i jungelen? Elsker nemlig natur baner, blir litt kjedelig om hele spillet utspiller seg inne i ruiner og gamle hus hele siden synes jeg. Liker natur utforsking, akkurat slik det var i demoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå