Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Nei, det er noen fullversjoner, men det meste er gratise demoer. Det er vel bare tekken 5 som er fullversjon om jeg ikke tar helt feil?

Tekken 5, Warhawk, Shivering Isles og GT5: Prologue er vel de "ordentlige" spillene som har kommet så langt (ikke alle på EU-store enda). Er jo en god del småspill også, hvorav enkelte har demoer i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The club demo er ute på eu nå forresten, sammen med noen super stardust upgrades...

 

There's no American PSN update for today, unfortunately, so we'll have to rely on Sony Europe to deliver some nice Christmas goodies for us; which they have. Not a lot, by any means, but we certainly used to dream of the days when we'd get three demos a week. Here's the full release list:

 

* Super Stardust HD demo "and upgrade" (free)

* The Club demo (free)

* Snakeball demo (free) - now on the UK store

 

Like we said, there's not a lot but it's better than nothing, right? We're very glad to finally see a demo for Super Stardust HD - now people can try the game out before they buy it. If you already have the game installed, then it will simply upgrade your version to the new rumble enabled, custom-soundtrack touting version.

 

The Snakeball demo was missing from the UK store (as well as other EU stores) last week but has now made an appearance. The full game is available via the in-game store, so you could technically count it as a full game release. Not a bad week when you consider that everyone's off for Christmas!

 

KILDE

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar
Så det er altså forskjellige stores i europa som avhenger ifrå hvilket land du bor i/registrerer deg som? :)

Uten at jeg har sjekket hvert eneste land, er jeg ganske sikker på det. Mange land har jo forskjellige myntenheter. I tillegg er det forskjellige syn på sensur og aldersbestemmelser i hvert land.

Heldigvis har Norge et ganske liberalt syn på sensur (ennå), så vi får vel det meste som gis ut i området EU.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
UK fikk vel FIFA-demoen en bitteliten stund før resten av Europa tror jeg, det er det eneste tilfellet hvor et annet land enn US og JP får noe før EU, som jeg har hørt om.

Tror i alle fall det holder lenge med EU, US og kanskje JP.

UK fikk også Guitar Hero sangene før EU.

 

MEN!

 

Har virkelig ingen hørt noe om GH1 og GH2 sangene til GH3?

Lenke til kommentar
Hvordan er Ratchet og Clank demoen? Hvordan type bane får du prøve deg på? Får du testet spillet ordentlig. Har så lyst til å prøve den, får bare ikke lastet ned akkurat nå -_-`

 

Er første bane i spillet og du får en veldig god følelse av hva spillet er, de har slengt på et par ekstra våpen som man egentlig får senere i spillet så man får testet!=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...