Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Er det sant vegavnil, eller lager du bare et poeng av at det er et VELDIG dårlig spill? Forresten så er alle spill som omhandler area 51 (er det ikke det det handler om?) elendige. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Er vel ikke mulig å legge inn PS1 spill fra disk over på PS3? Nei, men hvis du har discen i PS3'en så kan du spille spillet på psp via remote play. Endret 23. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Hvordan funker remote play egentlig? Hva er maks rekkevidde? Eller går det via internett, så rekkevidden er jorden? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 bare prøvde remote play rett etter det kom så husker ikke helt. Dette er jeg sikker på, det går hvertfall på internett, så du kan ligge i Bankok og slå på ps3'en din og høre på musikk som du har der med pspen. Syns og huske at man kunne velge hvordan type bruke. Ganske sikker på at det også gikk på et lokalt nettverk som den setter opp. (ad-hoc, er det det det heter?) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 ja, du kan oxo koble deg direkte til ps3'en med adhoc... du setter opp psp'en ved å koble den til ps3 med usb kabel. erfarings messig går det litt raskere. har hørt at du kan bruke psp'en som speil i gran turismo 5.. ellers mangler bare at i kan spille alle spill (i alle fall ps2) med remote play... det er jo en ps3.. den burde jo klare det Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Er det sant vegavnil, eller lager du bare et poeng av at det er et VELDIG dårlig spill? Forresten så er alle spill som omhandler area 51 (er det ikke det det handler om?) elendige. Det er faktisk sant, husker jeg så et intervju der han sa det rett ut Sykt rart, men ærlig er han iallfall... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 hehehe ja det er sant! Litt kjipt å ''måtte'' inrømme det da! Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Enig der. Spillte 2 minutter av demoen. Helt elendig.. Endret 23. desember 2007 av Hjulvisp Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Burnout Paradise derimot, det var konge det Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Så det var ikke verdt Giggen på harddisken altså hjulvisp? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Så det var ikke verdt Giggen på harddisken altså hjulvisp? Nei, det spillet var bare fælt. Men thumbs up for Burnout Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Burnout eier! Test det online gutter, genialt! PSN: Haansi - for de som vil spille. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nå lurer jeg på om jeg har lest feil, eller koster mange av spillene man kan laste ned rundt 40 - 60kr? for det er jo utrolig billig isåfall! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nei....er rundt den prisen Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nei....er rundt den prisen Ble litt sjokka da jeg så det, blir mange spill på meg da Det var utrolig billig! Men er det slik at du kjøper spillet, for så å laste det ned? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Ja Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Dårlig med updates for tiden, begynner å bli en stund siden nå. Hvilke andre Store's enn US, EU og JPN er bra og ha, har hørt at det fins forskjellige EU stores, en i hvert land? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Tøft, gleder meg til å få Ps3..... Så på EU- og US-Store finnes alle Ps3 spillene som har kommet ut? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hehe..nei..... Og de ps3 spillene som er der koster nok ikke 60 kr. De gamle PS1 klassikerne koster rundt 50 kr...men er ikke alle de som er der heller..er vel rundt 7-8ps1 spill der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Nei, det er noen fullversjoner, men det meste er gratise demoer. Det er vel bare tekken 5 som er fullversjon om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå