vegavnil Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Da var Us oppe Games * Toy Home ($9.99) * Snakeball ($9.99) (it's not available in store for some reason, you need to download the demo and go to purchase full game) * Trials of Topoq ($4.99) * Memerize: Distort ($1.99) PSone Classics * Warhawk ($5.99) Demos * BlackSite: Area 51 demo (free) * Snakeball demo (free) Add-Ons * Warhawk: Operation Omega Dawn Expansion ($7.99) * Folklore Christmas Pack Add-On (free) * Motorstorm Holiday Skin (free) * Guitar Hero III Holiday Single "We Three Kings" (free) * High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition Add-On 1 (free) * High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition Add-On 2 (free) * Rock Band Add-Ons o "Buddy Holly" single song ($1.99) o "Brass in Pocket"* single song ($1.99) o "My Iron Lung" single song ($1.99) Game Videos * Gran Turismo 5 Prologue Sizzle Trailer (free) * Devil May Cry 4 Final Trailer (free) * Warhawk Omega Dawn Trailer (Free) * PS3 "Only On" TV Spot (free) * PS3 "Universe" TV Spot (free) * Tony Hawk's Proving Ground - Mike V's Skater Story (free) * Turok "Dino Mauling" Video (free) * PSP Feature Video (free) * Uncharted: Drake's Fortune "Animation" Video (free) Movie Trailers * Strange Wilderness Trailer (free) Blu-Ray Disc Trailers * Shakira: Oral Fixation Tour Trailer (free) Themes * Warhawk Theme (free) * PAIN: Santa Theme (free) * PAIN: Cookie Theme (free) Wallpapers * High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition wallpapers (2) * PAIN wallpapers (4) Var rimelig mye, men om det var så bra er en annen ting :/ Endret 21. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Hmm, kan noen anbefale Warhawk? Fikk aldri spillt det i sin tid, men eg husker ein fiml eg såg av spillet på den første demo discen som fulgte med PS1, syns det såg rått ut Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Ja. Det er verdt penga... Absolutt et spill som er verdt å prøve ut. Ikke altfor mye innhold, men spillet er ikke blant de dyreste heller. (Hvis man kjøper det på PS Store) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Warhawk hadde nok blitt ein sann klassiker hadde eg fått fatt på det da det var nytt, eg likte det svært godt i dag da Burnout Paradise derimot var pisskjedelig. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Lite DLC til GH3. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Lite DLC til GH3. Ja vet, sykt drit, må få mer, kanskje en John Mayer sang? Men Foo Fighters pakken var uberfet! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Warhawk hadde nok blitt ein sann klassiker hadde eg fått fatt på det da det var nytt, eg likte det svært godt i dag da Burnout Paradise derimot var pisskjedelig. Hva i pokker var kjedelig med det? Beste online-spillet jeg har prøvd ever. GENIALT sammen med flere kompiser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Burnout har tidligere aldri apperlert til meg, det gjorde heller ikkje denne demoen. Heilt konge med disse krasjene, etter 5 ganger er det jo heilt greit. Spillet gir meg ingenting rett og slett. Når det er sagt, eg har ikkje nett på kåken så online modusen har eg ikkje testet. Men Burnout gameplayet fenger meg rett og slett ikkje. Så det spørst om det er noe håp. Eg takker meg til Destruction Derby 2 som eg fikk i posten i dag, det var jøvlig skøy også i dag heldigvis. Endret 22. desember 2007 av Mala Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Burnout har tidligere aldri apperlert til meg, det gjorde heller ikkje denne demoen. Heilt konge med disse krasjene, etter 5 ganger er det jo heilt greit. Spillet gir meg ingenting rett og slett. Når det er sagt, eg har ikkje nett på kåken så online modusen har eg ikkje testet. Men Burnout gameplayet fenger meg rett og slett ikkje. Så det spørst om det er noe håp. Eg takker meg til Destruction Derby 2 som eg fikk i posten i dag, det var jøvlig skøy også i dag heldigvis. dectruction derby2 var konge på psone....kjøpte den i januar 97 og var hekta fra første stund,samme med v-rally2 som kom 6mnd senere....good memories Lenke til kommentar
HeoAnd Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) har noen lagt merke til at samtlige ps1 titler fungerer gjennom remote play fra og med 2.10? Endret 22. desember 2007 av HeoAnd Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 har noen lagt merke til at samtlige ps1 titler fungerer gjennom remote play fra og med 2.10? Gleder meg til jeg får PSPen min på mandag Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 et lite spørsmål... De classic spillene som er på psn store, er de til psp eller ps3? Cool boarders, crash bandicot osv.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 De kan vel spilles på både PSP og PS3 Lenke til kommentar
Changis Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 jepp de funker på ps3 og du kan kopiere dem til psp via ps3 eller spille dem på psp via ps3 remote play Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Så du kan altså kjøpe PS1 spill på PS3 og sende dem over til PSP? Høres digg ut. Er vel ikke mulig å legge inn PS1 spill fra disk over på PS3? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 FOLKENS! Har noen hørt og GH1 og GH2 sangene på PS3? Me waaaaaaaaaants. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Så du kan altså kjøpe PS1 spill på PS3 og sende dem over til PSP? Høres digg ut. Er vel ikke mulig å legge inn PS1 spill fra disk over på PS3? Ikkje som eg vet nei. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Blacksite var kanskje det største mølet jeg har sett iår, dritt grafikk og sucky gameplay.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Ja det skuffet meg! Seriøst jeg syns det har sett sjukt fett ut på trailere men... Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 23. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2007 Blacksite var kanskje det største mølet jeg har sett iår, dritt grafikk og sucky gameplay.. Til og med sjefen for Blacksite prosjektet sa at det var forferdelig. Synes synd på de som har brukt penger på dette! O.M.G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå