UrgeLoL Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Aldri hørt om noe problemer med kort på ps store. Så lenge du bruker norske kredit/debit kort på den norkse/europeiske butikken så skal dette fungere veldig fint. Det å bruke ett norskt kort på us store kan være verre, da det er lagt inn sperre for dette. Jeg fikk de uansett til Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Aldri hørt om noe problemer med kort på ps store. Så lenge du bruker norske kredit/debit kort på den norkse/europeiske butikken så skal dette fungere veldig fint. Det å bruke ett norskt kort på us store kan være verre, da det er lagt inn sperre for dette. Jeg fikk de uansett til Ja hehe, jeg og fikk det til på us... Men ikke på EU, jaja får prøve igjen... Noen som har lasta ned foo fighters pakken? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Når kan vi forvente sangene til GH2 og GH1 på butikken? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "your credit card could not be updated, please try again in a few minutes" Og ja, etter en time er det fortsatt slik... ER det mulig? Shit dette begynner å bli tåpelig! Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) "your credit card could not be updated, please try again in a few minutes" Og ja, etter en time er det fortsatt slik... ER det mulig? Shit dette begynner å bli tåpelig! Dette betyr mest sannsynleg at systemet for registrering/overføring er nede. Sist dette skjedde med meg hvertfall så gjekk det ein dag eller to før eg fekk overført peng til min PSN konto. Litt dårleg feilmelding - og fekk meg til å sitte å prøve ei ganske så lang stund før eg gav opp Endret 19. desember 2007 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Va er vitsen md den Walet greia egentlig?Når du kjøper spill etc så trekkes de bare rett fra kortet vel? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Må bare få denne tråden i Mine Innlegg Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 "your credit card could not be updated, please try again in a few minutes" Og ja, etter en time er det fortsatt slik... ER det mulig? Shit dette begynner å bli tåpelig! Dette betyr mest sannsynleg at systemet for registrering/overføring er nede. Sist dette skjedde med meg hvertfall så gjekk det ein dag eller to før eg fekk overført peng til min PSN konto. Litt dårleg feilmelding - og fekk meg til å sitte å prøve ei ganske så lang stund før eg gav opp Skuff... Håpte på en foo fighters pakke idag! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Det går jo ikke å legge inn Norsk Visa kort på UK store, det er så tåpelig når de heller ikke klarer å oppdatere den norske! Jeg vil ha nye GH sanger Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2007 Det går jo ikke å legge inn Norsk Visa kort på UK store, det er så tåpelig når de heller ikke klarer å oppdatere den norske! Jeg vil ha nye GH sanger Norge-store er oppdatert, Lomme. Fry your VISA! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Torsdag allerede? Jaja, hva får vi idag? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 vi i norge får vel ikke noe før langt ut i januar sikkert Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det går jo ikke å legge inn Norsk Visa kort på UK store, det er så tåpelig når de heller ikke klarer å oppdatere den norske! Jeg vil ha nye GH sanger Det er vel fordi du har lagt inn din visa på den "norske" EU store'en og prøver du å legge inn på UK så går det vel ikke siden UK er en del av EU(Europa) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hvis jeg laster ned den poker tingen på US store, kan jeg fortsatt spille med de som har lastet ned i UK, norge osv.? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det skulle da gå bra Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Får vi alvorlig ingen verdens ting på EU store i dag? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Får vi alvorlig ingen verdens ting på EU store i dag? Vi får aldri noe igjen Endret 20. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er kommet oppdatering nå. Mange nye ting, blandt annet 2 song packs til GH3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Og når faen var det vi skulle få Wipeout 2097 igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå