Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri hørt om noe problemer med kort på ps store. Så lenge du bruker norske kredit/debit kort på den norkse/europeiske butikken så skal dette fungere veldig fint. Det å bruke ett norskt kort på us store kan være verre, da det er lagt inn sperre for dette. Jeg fikk de uansett til ;)

 

Ja hehe, jeg og fikk det til på us... Men ikke på EU, jaja får prøve igjen...

Noen som har lasta ned foo fighters pakken?

Lenke til kommentar
"your credit card could not be updated, please try again in a few minutes" Og ja, etter en time er det fortsatt slik... ER det mulig? Shit dette begynner å bli tåpelig!

Dette betyr mest sannsynleg at systemet for registrering/overføring er nede. Sist dette skjedde med meg hvertfall så gjekk det ein dag eller to før eg fekk overført peng til min PSN konto. Litt dårleg feilmelding - og fekk meg til å sitte å prøve ei ganske så lang stund før eg gav opp :)

Endret av Zepp2k7
Lenke til kommentar
"your credit card could not be updated, please try again in a few minutes" Og ja, etter en time er det fortsatt slik... ER det mulig? Shit dette begynner å bli tåpelig!

Dette betyr mest sannsynleg at systemet for registrering/overføring er nede. Sist dette skjedde med meg hvertfall så gjekk det ein dag eller to før eg fekk overført peng til min PSN konto. Litt dårleg feilmelding - og fekk meg til å sitte å prøve ei ganske så lang stund før eg gav opp :)

 

Skuff... Håpte på en foo fighters pakke idag! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...