Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, da har jeg snakket med playstation support.. de er klar over problemet med den norske store'en, men kunne ikke gjøre annet en å videreformidle det til sony..

på spørsmål om hvorfor det er kommet noen updates visste han ikke hvorfor.

flere ganger nevnte han at kane & lynch demoen skal være den nyeste oppdateringen.

 

han forstod godt at folk brukte uk/us kontoer for å kunne laste ned demoer når den norske siden

 

han spurte om hva jeg ville laste ned... jeg sa trailere, demoer osv.. men kanskje jeg burde nevnt noe spesifikt.. hvem vet, kanskje de kan skaffe enkelt nedlastinger eller noe?? tenkte ikke på å spørre om det da jeg heller bruker us store...

 

litt festlig at playstation support ikke vet noe særlig annet en vi sier til dem, og at de ikke kan ta tak i dette å må videreføre dette til sony istedet..

 

jeg oppfordrer folk (nok en gang) til å ringe/maile inn å klage på ingen oppdatering (regner med det blir litt mer fortgang i det når mange folk ringer om samme feil.. (husk at om du ikke sier ifra, kan du ikke klage ;) ))

 

så da er det bare å finne frem tålmodighets kremen å smøre seg...

 

dessverre...

Lenke til kommentar

Nei.

Da tenker jeg en sak på nettet, og så videre til N4G vil gjøre susen.

 

"Have Playstation Network forgotten Norway?"

-While the rest of the PSN-comminuty can download demos like Burnout Paradise, Kane & Lynch, it's been 3 weeks since the last update for the Norwegian.

A couple of the norwegian users have been in touch with PSN-support Norway, but sadly, the supportboard know less about it than the users them self.

All they seem to do is to put a memo of it on a Post-It sticker.

 

What will happen now?

Will the norwegian community all wish for dictionarys from Denmark, Sweden, Germany, Great Britain and Japan.

It sees like some of the community is looking elswhere for the updates everybody else gets.

 

Is it simply to cold i Norway for the PSN to be updated?

Has a Polar bear bitten the norwegian PSN-cable in two?

 

Those poor norwegians are meeting christmas with updates no newer than from thanks giving.

Though it is a holiday season, the poor little people of Norway can nothing but hope. Hope and wish. Hope and wish uppon a star for something new. Something different. Something equal to the neighbour countries.

They were somewhat isolated during World War II. The swedes was totally neutral. Though some norwegians fled over the border to the swedish freedom, most of the norwegians stayed behind.

Once agan, Norway is totally isolated.

It dark there. It's cold there. And it is very silent......

 

Poor Norway!

 

Perhaps Sony can come out and sing to the Norwegians....

"From all of us, to all of you......"

Endret av trykkertor
Lenke til kommentar

om jeg kan tilføye noe,

some "desperate" users have even made a us/uk account just to be able to download new updates..

eller noe i den duren :p

 

nå ser det ut til at FW 2.10 kommer ut (med divx og wmv support (YAY)) i morgen.. kanskje den vil fikse problemet?

når jeg tenker meg om, var det ikke ca 3-3.5 uker siden siste fw update kom? kansjke siden funker og problemet ligger i FW? litt søkt kanskje... men hvem vet? kanskje det er en ny hovedside som skal brukes og den norske psn store linken fra xmb ble kanskje oversett?

 

kanskje vi skulle vente til 2.10 kommer å se om dette fikser problemet, hvis ikke er det bare copy/paste trykkertors beskjed til andre gaming/nyhets forum...

Lenke til kommentar
nå ser det ut til at FW 2.10 kommer ut (med divx og wmv support (YAY)) i morgen.. kanskje den vil fikse problemet?

når jeg tenker meg om, var det ikke ca 3-3.5 uker siden siste fw update kom? kansjke siden funker og problemet ligger i FW? litt søkt kanskje... men hvem vet? kanskje det er en ny hovedside som skal brukes og den norske psn store linken fra xmb ble kanskje oversett?

 

kanskje vi skulle vente til 2.10 kommer å se om dette fikser problemet, hvis ikke er det bare copy/paste trykkertors beskjed til andre gaming/nyhets forum...

 

Eller enda verre.

Hva om resten av verden får firmware 2.10, og Norske PSN fortsatt er i heng framover?

Man vet jo aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...