Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har du hdtv eller vanlig crt? tror det kan ha med at ntsc er 480p mens pal er 576p...

da noen spill som bruker 480p i SD ikke takler 576p eller omvendt.

 

hvis du har mulighet til det ville jeg prøvd å koble ps3'en til et hdtv med hdmi..

 

spillene funker nok, men kanskje ikke med standard utgang/standard tv..

 

vet ikke om dette gjelder component da det bruker samme utgang...

bruker selv hdmi i fullhd på Lefdals Elfunk 37" 1080p til 6995.- og er meget fornøyd.

Lenke til kommentar

skal ringe playstation support om ca 2 timer... (sony support vil ikke ta imot henvendelser om ps3 siden de har egen hotline for dette (åpen mellom 18-21))

gleder meg til å høre hvorfor norge er utelatt oppdateringer på store'en enda playstation.no har reklamert med nye nedlastinger på sidene sine 12/12

også singstar reklamene henviser til nedlastbart materiale.

 

har hatt ps1 mer eller mindre siden release, samme med ps2 og psp (alt fungerer 100% enda) og har ikke hatt annet en gode opplevelser frem til nå... (heldigvis har vi us/uk store)

 

jeg vet at svenskene fikk oppdatering nylig og tror danskene fikk det oxo.. (ingen klager i alle fall) det offisielle forumet til ps3 får stadig nye henvendelser om hvorfor det ikke kommer noen update og krever svar fra sony (som mest sannsynlig aldri leser slike forum uansett)

 

vil komme med tilbakemelding så snart jeg har fått snakket med sony.

 

anbefaler andre også å ringe / maile sony om dette, da det er lettere å "høre" 100 klager enn en..

 

som den avdøde Hunter S. Thompson sa: "Don't take any guff from those swine!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...