Bebeluv Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Tusen takk:D Funka med en gang No Problemo Endret 13. desember 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Tusen takk:D Funka med en gang No Problemo Takker eg og. Laster ned nå. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Er på 89% på Burnout nå! Gleder meg ass! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Må du lage ny User for å lage en ny feks UK konto? Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 For å få UK konto så må du lage en ny konto hvor du oppgir at du kommer fra United Kingdom. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 _DEN ER NÅ PÅ US-STORE_ Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 det er jo for galt at vi må gjøre det slik da.. men fint det funker (imotsetning til norsk psn store ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 For å få UK konto så må du lage en ny konto hvor du oppgir at du kommer fra United Kingdom. Ja,men for å lage en ny konto må eg vel lage en ny User liksom? Kan vel ikke ha flere kontoer på EN user..eg fant vertfall ikke noe som sa at eg kunne lage enda en feks UK konto på den profilen eg har fra før? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Du må ha en bruker for hver konto ja, noe som er en anelse tungvindt. Irriterer meg veldig, ettersom de fleste demoer/ol som kommer på US-store ikke er forandret før de slippes en måned senere på EU-store. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Okay.. Men er det noen flere spill osv på disse UK osv store'sene? Og er det noen plass eg kan laste ned tv serier? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Så utrolig fett.. .. en eller annen dro en takedown på meg online, og usb kameraet mitt snipet meg selvfølgelig Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 tv serier må du nok streame med tversity eller omkode. psn usa hadde en del mer morro ja. du må også ha en annen email adresse... lurer på hvor mange som kan registrere seg med sony's egne adresser før det skjer noe? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Håper at Sony legger til en praktisk måte å styre/bruke PS STORE'ene på. Mer oversiktelig, EU/US/UK/JPN STORE på samme plass, blir så veldig tungvindt å logge inn/ut hele tiden. Men ellers så håper jeg på en skikkelig oppdatering idag. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdateringene har kommet.. gå til US og UK.. ser ut som norge er ødelagt for tiden. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Fy steike! Burnout demoen var himmelsk! Ingenting er som å bare meie ned andre biler, og vilken crash impact motor! Helt perfekt bulk der man treffer! Dette ble kjøpt i januar:D Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Men.....hva skal eg sette opp på den andre accounten da..Master eller sub? Og viss eg setter opp UK som land og den addr dere har kommet med på ny master sendes ikke visa regningen til den UK addr da? Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 det blir vel belastet direkte... du kjøper penger til lommeboka di.. bareb pass på dekningn settes opp som din hovedbruker bare med engelsk adresse Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 Men den første accounten eg laget er master..og skrev eg var fra norge.. Skal lage en account til som skal komme fra UK...må den da være sub account?For det går ikke for da står det at Master mail addr ik kan brukes på en UK account... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 du lager en ny bruker (jeg kalte min Changis_USA for å skille) så trenger du bare en ekstra mail adresse og en eksisterende gate adresse i det landet du "bor" i du kn vel kanskje finne opp en e/snailmail adresse i.o.m. at det eneste jeg får er kvitteringer fra psn store. og for de som lurte, burnout paradise demo fra us store funker på norsk ps3 (tester nå ) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 hey jeg har også sånn US og UK account.. så at det kom sånn poker ting som kan kjøpes for 5 pund.. kan jeg liksom bruke norsk visa kort til å kjøpe det? og funker det på en ps3 som er kjøpt her i norge, for jeg hørte noe om at noen lastet ned guitar hero pakke fra US store og det funket ikke med ps3'en her i norge og guitar hero kjøpt også i norge.. hadde satt pris på raskt svar! har lyst å ha den poker tingen (+ noen motorstorm packs) takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå