Gå til innhold

Nyheter på PSN EU&US Store


Tharos.

Anbefalte innlegg

jeg har funnet 2 nedlastinger datert 6 desember i playstation store (ps3)

en mission pack til Folklore: The origin of Belgae (15kr)

og en til Motorstorm, to nye biler: Domino & Adventure (15kr)

 

vil tro det tyder på mangel på oppdatering av de norske sidene.

Folklore og motorstorm har begge hver sin samleside over nedlastinger, så ved nytt innhold oppdateres disse sidene aut. mens de andre oppdateringene mest sannsynlig er egne "items"

 

rett meg gjerne om jeg tar feil..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har funnet 2 nedlastinger datert 6 desember i playstation store (ps3)

en mission pack til Folklore: The origin of Belgae (15kr)

og en til Motorstorm, to nye biler: Domino & Adventure (15kr)

 

vil tro det tyder på mangel på oppdatering av de norske sidene.

Folklore og motorstorm har begge hver sin samleside over nedlastinger, så ved nytt innhold oppdateres disse sidene aut. mens de andre oppdateringene mest sannsynlig er egne "items"

 

rett meg gjerne om jeg tar feil..

Jepp, dette e det eneste som e oppdatert de 2 siste ukene.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store?

Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad.

 

Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk.

 

Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store?

Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad.

 

Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk.

 

Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74

 

Det er jo forståelig, men jeg håper vi vil se flere og oftere oppdateringer i fremtiden.

Lenke til kommentar
Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store?

Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad.

 

Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk.

 

Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74

morsomt at han sier det kun finnes eu, jp og US psn og at det ikke er noen UK psn... må jo være det når de i UK fikk update på psn men ikke vi..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...