Changis Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 jeg har funnet 2 nedlastinger datert 6 desember i playstation store (ps3) en mission pack til Folklore: The origin of Belgae (15kr) og en til Motorstorm, to nye biler: Domino & Adventure (15kr) vil tro det tyder på mangel på oppdatering av de norske sidene. Folklore og motorstorm har begge hver sin samleside over nedlastinger, så ved nytt innhold oppdateres disse sidene aut. mens de andre oppdateringene mest sannsynlig er egne "items" rett meg gjerne om jeg tar feil.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 jeg har funnet 2 nedlastinger datert 6 desember i playstation store (ps3)en mission pack til Folklore: The origin of Belgae (15kr) og en til Motorstorm, to nye biler: Domino & Adventure (15kr) vil tro det tyder på mangel på oppdatering av de norske sidene. Folklore og motorstorm har begge hver sin samleside over nedlastinger, så ved nytt innhold oppdateres disse sidene aut. mens de andre oppdateringene mest sannsynlig er egne "items" rett meg gjerne om jeg tar feil.. Jepp, dette e det eneste som e oppdatert de 2 siste ukene. Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store? Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 I morgen kommer Burnout Paradise demo. Gleder meg, men kommer nok sikkert bare på den amerikanske PS Store. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja burnout blir fett, kjører i 60fps og 1080p(Tror jeg), så dette skal blir knall! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store? Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store? Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad. Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk. Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74 Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet om det vil komme Syphon Filter 2 til PS3/PSP? Kan det være at spillet kom ut på 2 cd`er at det tar litt tid for å få spillet til å bli ett? Lenke til kommentar
Hjulvisp Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store? Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad. Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk. Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74 Det er jo forståelig, men jeg håper vi vil se flere og oftere oppdateringer i fremtiden. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg forstår ikke helt hvorfor US Store har/får så my mer en EU Store. Er det noen serlig problem for Sony og legge ut dette på EU Store? Har lurt på slikt selv, siden det også gjelder VC på Wii og xbox live, i like stor grad. Jeg spurte Sony Norge akkurat om dette spørsmålet i mitt intervju med dem for noen måneder siden. Grunnen til den mye langsommere oppdateringen på EU Store er fordi lokaliseringen av innholdet tar lenger tid. Man må tenke på lover og rettigheter og ikke minst sensur for hver enkelt land. Europa er som mange vet, et kontintent med en del land og hvert land har sin egen sensurpolitikk, egne lover og rettigheter. US Store er beregnet for et land, USA; som driver en sensurpolitikk og ligger under et lovverk. Resten av intervjuet kan leses her: http://playstation.sistestopp.com/news.php?id=74 morsomt at han sier det kun finnes eu, jp og US psn og at det ikke er noen UK psn... må jo være det når de i UK fikk update på psn men ikke vi.. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Burnout demoen blir visst lagt ut på PSN ved midnatt. Regner med det er snakk om US. Blir stas ja Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Dette synes jeg er tåpelig, alle andre i EU har fått oppdatering de 3 siste ukene, mens Norge har ikke fått noe på 3 uker. Hva skjer med Norge egentlig? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 har sikkert noko me den rødgrønne regjeringa og gjere.. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Burnout demoen blir visst lagt ut på PSN ved midnatt. Regner med det er snakk om US. Blir stas ja Fra Critereon sin hjemmeside: "Demo avaliable for download from the PlayStation® Network, PlayStation® Store and Xbox Live® Marketplace starting 8am PST Dec 13th." Countdownen var bare til selve dagen demoen kom ut. Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Burnout demoen blir visst lagt ut på PSN ved midnatt. Regner med det er snakk om US. Blir stas ja Å da mener du den kommer? Norsk tid? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Blir kl.17.00 da UFFAMEG Lenke til kommentar
shaker Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som har fått noe svar fra Sony på hvorfor den norske delen ikke blir oppdatert? Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Forresten, GT5 Prolouge er på JAP store nå! KILDE Koster 218 kr... Endret 13. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 har sikkert noko me den rødgrønne regjeringa og gjere.. SHAME on you. Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 13. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 13. desember 2007 I dag er det ny Torsdag - er det noen som har tro på oppdatering av butikken i dag, eller blir det 3. torsdag på rad uten noe nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå