Haansi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hahaha, hva SKJER med EU-store. Er det bare i norge det er slik, eller er det for alle EU Store-brukere det er fuck? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hahaha, hva SKJER med EU-store. Er det bare i norge det er slik, eller er det for alle EU Store-brukere det er fuck? Kanskje de konsentrerer alle ressursene om en eller annen større oppdatering? hmm? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Ifølge denne siden, som er den mest offisielle lista jeg vet om for EU, så ble vår sone oppdatert som vanlig forrige torsdag. Noen som har UK som har sjekket der? Virker rart om KUN Norge skal bli holdt igjen... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skulle vi ikke få en update med Divx i nærmeste fremtid? Har tatt litt tid syns jeg! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Noe er vertfall åpenbart gale her. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skulle vi ikke få en update med Divx i nærmeste fremtid? Har tatt litt tid syns jeg! Xbox 360 har fått det, så da haster det ikkje så mye for min del. Men så raskt PS3 blir like funksjonell går eg nok over til den da den er noe roligere på viftene tenker eg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Skulle vi ikke få en update med Divx i nærmeste fremtid? Har tatt litt tid syns jeg! Xbox 360 har fått det, så da haster det ikkje så mye for min del. Men så raskt PS3 blir like funksjonell går eg nok over til den da den er noe roligere på viftene tenker eg og ikke glem at du kan overføre filmer fra PC til PS3 Et _lite_ pluss det Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Heldigvis vil Ps3 ha muligheten til å lagre å spille av DVIX filmer fra harddisk, ikke bare støtte for å streame divx slik som xbox 360. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Holder for meg å kunne koble til ekstern HDD igjennom konsoll, er ikkje så intressert i å fylle på 360 sin GIGA store HDD Eller PS3 sin for den saks skyld, men å ha muligheten er jo klart ett pluss. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ok, hvilken løkskalle har ansvaret for at den norske delen av EU store blir oppdatert i tide?? Kjenner jeg begynner å bli temmelig forbanna nå, to uker uten en skjit å oppdrive på store'n!? Blir vi virkelig nødt til å sette opp UK store? Hva i alle dager er det som foregår her?? Endret 6. desember 2007 av XDamage Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 meget enig...ganske talentløst det dei driv med...veldig amatørmessigt imotsetning til xbox live...menmen...ting som er gratis...say no more... Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var vel litt tidlig for dem å ta juleferie etter 22. November. Ser av de offisielle forumene at det er jo umulig å oppdrive enten epost eller telefonnummer til de som er ansvarlig for dette også. Jeg har sendt epost til sony.no, men jeg tviler på at jeg får noe konstruktivt svar tilbake. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 7. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ikke noen klager på det svenske og danske forumet på det offisielle forumet. Har Norge blitt glemt av helt nå? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ser ikke noen klager på det svenske og danske forumet på det offisielle forumet.Har Norge blitt glemt av helt nå? Ja, er visstnok kun den norske delen som er involvert, eller rettere sagt, ikke involvert. De har vel bestemt seg for at vi ikke trenger noe innhold på store'n siden vi fikk en norsk utgave av Singstar. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Norge elsker Sony så høyt, men de elsker oss ikke tilbake. Eg blir beint vonbråten. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hmm, kan jo tenkes de jobber med å oversette store'n til norsk? Men er vel mest sannsynlig noen som har fucket kraftig opp en eller annen plass i Sony byråkratiet. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fært så mye negativitet det var her da!Tjenesten er gratis, så dere har vel egentlig ikke krav på noe? Uansett hvor mye dere syter så tror jeg det ikke hjelper så utrolig mye. Vi får da firmware updates ganske ofte, og tar jeg ikke feil får X360 kun 2 i året, så vi har det virkelig ikke så ille. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Fært så mye negativitet det var her da!Tjenesten er gratis, så dere har vel egentlig ikke krav på noe? Uansett hvor mye dere syter så tror jeg det ikke hjelper så utrolig mye. Vi får da firmware updates ganske ofte, og tar jeg ikke feil får X360 kun 2 i året, så vi har det virkelig ikke så ille. Men noen av oss har kjøpt en konsoll til 6000... Det får da være nok... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har i alle fall lært meg å bruke VISA på US-konto'n. Kan noen forklare meg hvordan man får til dette. Har sykt lyst på Bowlingspillet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 High Velocity Bowling var litt småkult. Man kan spille sin egen musikk i det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå