Bebeluv Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Bladestorm demo er ute på jpn store (viss det ikke er en film på over 1gb) skjønner ikke så mye av de krussedullene så satser på det er en demo Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Bladestorm demo er ute på jpn store (viss det ikke er en film på over 1gb) skjønner ikke så mye av de krussedullene så satser på det er en demo 9172825[/snapback] jepp så det nettopp..men men..japansk tekst..man kommer ikke langt med dt, hvis man ikke sjønner hva som står på skjermen Endret 30. juli 2007 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Ligger Medievil i den europeiske butikken? Kan ikke se det :/ 9172216[/snapback] Det var rart... Jeg skrev av fra Eu-store, fra min egen tv-skjerm, så jeg er ganske sikker på at det var der da. Mulig den har blitt fjerna? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har kjøpt det i den europeiske butikken, så det har ihvertfall vært der Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Snodig Eneste som ligger under classics her er Wipeout, Crash 2, Jumping Flash , Crash 1, Championship Sprint, Gauntlet II, Rampage WT, Rampart, Joust, MK2 og Qbert. Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 merkelig..hakke du spyro 2 heller? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sony have confirmed that the PS1 title Medievil has been removed from the European PSN store. It seems the game has a bug which comes into effect in level 3, crashing the game. Until Sony have fixed the problem, Medievil will not be available to purchase from the online store. Spyro 2 looks like it may well be receiving the same treatment as it suffers from sound issues, during the cutscenes. While this isn't a game-stopper, it is an inconvenience and for first-time players might spoil the experience somewhat. There is no word yet when Medievil will be put back on, but Sony has promised to make a statement "in due course." Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sony have confirmed that the PS1 title Medievil has been removed from the European PSN store. It seems the game has a bug which comes into effect in level 3, crashing the game. Until Sony have fixed the problem, Medievil will not be available to purchase from the online store. Spyro 2 looks like it may well be receiving the same treatment as it suffers from sound issues, during the cutscenes. While this isn't a game-stopper, it is an inconvenience and for first-time players might spoil the experience somewhat. There is no word yet when Medievil will be put back on, but Sony has promised to make a statement "in due course." 9173805[/snapback] jaja ..kommer sikkert snart opp igjen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Da fjerner jeg Medievil iaffall. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Og Spyro... Men er det vits i denne tråden egentlig? Blir liksom litt bortkastet arbeid om jeg sitter og oppdaterer enn tråd som ingen ser på... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For å si det slik, jeg bare logger meg på psn og ser jeg , men siden MS har det så bør vell kanskje vi også ha det siden dems blir jo brukt Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ja, nettopp. Folk ser det sikkert selv når det har kommet noe nytt og slikt så... Da blir denne tråden så smått litt overflødig. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvis du ber en moderator om å gjøre denne tråden til en "sticky" så tror jeg det hjelper litt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Keep up the good work Tharos! Om du ikke gir opp vil nok flere se nytten etterhvert som det fylles opp med titler på PSN og tråden vil få sin velfortjente "sticky" Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skulle det ikke kommer noe på US store kl 9 ?? Er ikke no der enda Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tekken 5DR Online er ihvertfall ute på JPN store nå, gleder meg til den kommer i EU! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Oh my, håper det kommer neste uke! Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tekken 5DR Online er ihvertfall ute på JPN store nå, gleder meg til den kommer i EU! 9200264[/snapback] Den har vært der lenge. Vertfall 2-3 dager. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Denne er nå stickyfied, under forutsetning av at førsteinnlegg osv blir oppdatert med info . Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takker for det, skal oppdatere så lenge Sony oppdaterer, jeg. Forresten noen som vet om det kommer en MP-demo av GRAW2, slik det gjorde på X360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå